Carrefour a marcat Ora Pamantului prin reducerea la jumatate a iluminatului in magazine

Carrefour Ora Pamantului Carrefour Romania a marcat Ora Pamantului prin stingerea logourile luminoare si prin reducerea iluminatului cu peste 50% in hipermarketuri, supermarketuri, in galeriile comerciale, dar si in parcari. Prin acest gest simbolic, Carrefour s-a alaturat sutelor de milioane de oameni si organizatii din intreaga lume care, prin actiuni similare, si-au aratat sprijinul pentru ocrotirea planetei. In acelasi timp, Carrefour a dorit sa incurajeze implicarea clientilor sai intr-o cauza de o Carrefour Campanie Ora Pamantului 2016importanta globala.
Pentru Carrefour, actiunile care militeaza pentru un mediu mai curat reprezinta un angajament continuu si de durata. Pana acum, in reteaua de hipermarketuri s-au implementat sisteme integrate de eficientizare a consumului de energie, magazinele beneficiind de aparatura care permite reducerea consumului de energie electricã, dar si a emisiilor de dioxid de carbon.

Bogdan Rusu, Director Active, Carrefour Romania Azi, tehnologia ne pune la dispozitie o multitudine de optiuni pentru care putem opta in vederea reducerii constante a efectului de incalzire globala. Noi am optat pentru o implicare continua prin dispunerea de solutii de iluminare cu LED, ce permit reducerea cu 35% a consumului de energie electrica, dar si prin instalarea unui sistem de iluminare cu GPS integrat, ceea ce presupune utilizarea in timpul zilei a luminii naturale de afara in locul lampilor de iluminare. Importante sunt si sistemele de refrigerare de ultima generatie pe care le avem instalate in magazinele Carrefour. Fata de instalatiile clasice, noul sistem reduce emisiile de dioxid de carbon cu peste 900 de tone pe an. In contrapartida, caldura generata de instalatia de refrigerare este redirectionata catre alte spatii ale magazinului, eliminand nevoia de a utiliza alte surse de incalzire”, a declarat Bogdan Rusu, Director Active, Carrefour Romania.

Totodata, sub sloganul „Daruieste naturii din energia ta”, Carrefour a invitat angajatii, partenerii si clientii ca de Ora Pamantului sa consume un alt tip de energie si anume sa faca o plimbare pe bicicleta, sprijinind astfel actiunea organizata de Asociatia WWF Romania, atat in Bucuresti cat si in alte 40 de orase din intreaga tara.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.