Carrefour redirectioneaza banii pentru petrecerea de Craciun catre victimele Colectiv

Campanie de solidaritate_Club Colectiv 2 Carrefour Romania redirectioneaza suma destinata organizarii petrecerii de Craciun din acest an catre persoanele afectate de incendiul de proportii de la Clubul „Colectiv”. Inca din primele momente dupa tragicul accident si in contextul unei mobilizari de criza in spitalele de urgenta din Bucuresti, in noaptea zilei de 30 Octombrie 2015, Carrefour Romania a contribuit cu donatii in alimente pentru personalul medical, voluntari si familiile victimelor in Spitalele de Urgenta Floreasca si Universitar. Prin intermediul unui teledon, Carrefour a transferat 25.000 de euro catre aceasta cauza, cu scopul de a acoperi o parte din fondurile necesare ingrijirii ranitilor, intensificandu-si eforturile prin demararea unei campanii de donare de sange in asociatie cu Institutul de HematologiCampanie de solidaritate_Club Colective Transfuzionala din Bucuresti.

Din dorinta de a continua campania de solidaritate pentru victimele incendiului din Club „Colectiv”, Carrefour Romania a redirectionat catre acestea suma destinata petrecerii de Craciun din acest an, petrecere organizata anual pentru un grup de aproximativ 700 de persoane. Initiativa a venit din partea angajatilor companiei catre top managementul Carrefour, iar suportul tuturor a fost unul prompt si asumat. In urma unui sondaj intern, peste 80% dintre angajatii Carrefour au raspuns afirmativ intrebarii privind donarea banilor catre ranitii din Clubul Colectiv in locul organizarii petrecerii”, spun reprezentantii companiei.

De asDVD_Andre-Rieuemenea, toate veniturile realizate in urma comercializarii DVD-ului André Rieu – Live in Bucuresti, exclusiv in hipermarketurile Carrefour, vor fi donate victimelor din Clubul Colectiv.

Carrefour Romania iti mentine astfel, in continuare, sprijinul pentru victimele incendiului din Clubul „Colectiv”, sporind astfel constientizarea acestui incident in randul societatii civile.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.