Carrefour Romania deruleaza campania Creste o floare, creste un copil

carrefourCarrefour Romania deruleaza pana pe 16 martie campania „Creste o floare, creste un copil” si aduce si un element de inovatie prin aplicatia „Creste o floare”. Astfel, clientii isi pot exersa pasiunea pentru gradinarit intr-o maniera interactiva prin intermediul aplicatiei din site-ul Carrefour, www.carrefour.ro/cresteofloare. Utilizatorul logat cu userul sau de Facebook are posibilitatea de a aduce la maturitate o floare, ghidandu-se de urmatorii pasi: alegerea ghiveciului, pamantului, semintelor, ingrasamantului si al decorului. Pentru a ajunge la maturitate, floarea are nevoie de trei zile. In acel moment, daca aceasta primeste un “share”, Carrefour va dona pentru fiecare floare matura, partajata, 2 lei catre Asociatia Salvati Copii Romania.

Andreea_Mihai_Director_de_Marketing_Carrefour_Romania_SACampania “Creste o floare, creste un copil” reprezinta simbioza perfecta intre o campanie care incurajeaza pasiunile clientilor si una de responsabilitate sociala. Va invitam sa utilizati aceasta aplicatie si sa sprijiniti in acest mod, alaturi de noi, aceasta cauza nobila”, a declarat Andreea Mihai, Director Marketing Carrefour Romania.

Magazinele Carrefour din intreaga tara propun in aceasta perioada urmatoarele produse pasionatilor de gradinarit: flori, gazon si arbusti ornamentali; legume si planete aromatice dar si pompe, utilaje si accesorii pentru gradina.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.