Clientii E.ON pot plati online factura la gaze naturale si electricitate

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale si electricitate. Clientii casnici E.ON care doresc sa opteze pentru acest serviciu pot primi facturile electronice in baza unei optiuni exprimate pe portalul E.ON Myline. In vederea implementarii acestui serviciu la standarde ridicate, functionalitatile platformei E.ON Myline au fost extinse, fiind asigurata, totodata, o securitate crescuta a datelor cu caracter personal. Clientii vor fi notificati lunar prin e-mail de emiterea facturilor electronice, acestea fiind documente cu valoare fiscala.

„E.ON Energie Romania completeaza suita de servicii online oferite clientilor prin introducerea facturii electronice, ale carei beneficii pentru cei care opteaza pentru acest serviciu sunt reprezentate in primul rand de rapiditate, eficienta si timp castigat. Speram ca aceste atuuri, alaturi de confortul pe care il confera, vor convinge tot mai multi clienti sa opteze pentru factura electronica. Nu in ultimul rand, am vrea sa subliniem faptul ca fiecare optiune pentru versiunea online a facturii inseamna o mana de ajutor pe care utilizatorii o dau pentru protejarea naturii, prin tiparirea a cat mai putine facturi“, a declarat Dan Morari, Director General E.ON Energie Romania.

E.ON Energie Romania promoveaza factura electronica si printr-o campanie – concurs “Drept la tinta!”, ce se deruleaza in intervalul martie – mai, campanie care este sustinuta de fostul international Gheorghe Hagi. La cursa pentru premiile campaniei, care constau in 20 de frigidere si 10 masini de spalat, pot participa clientii casnici persoane fizice, inscrierea in concurs fiind facuta automat pe www.myline-eon.ro, prin exprimarea optiunii pentru primirea facturii in format electronic. Utilizatorii care si-au exprimat aceasta optiune inaintea inceperii campaniei vor intra automat in tragerea la sorti.

Articole similare...

8 Responses

  1. ce sa va povestesc,facturi online.Mai bine va rezolvati siteul si nr.de tel la care se poate da citirea,pentru ca lasa de dorit.Nu stiu de ce in tara acesta nu se verifica anumite chestii.Noi platim ca prostii,dar oare pana cand????????????

  2. mircea spune:

    Nu sint de acord cu transformarea metru cub gaz consumat in energie kw pentru ca consumatorul inregistreaza pe ceas mc consumat si nu are posibilitatea verificarii coeficientului de transformare energetica, trebuind sa mearga pe incredere ca E-ON da un coeficient real, ceea ce intr-o tranzactie vinzare cumparare nu e normal.De aceea consider ca acest gen de facturare este un furt. Doresc sa imi fie facturat ceea ce pot verifica adica metru cub.

  3. adi spune:

    Chiriasii cum pot plati online ?
    -.-

  4. Adym spune:

    Nici eu nu sunt de acord cu plata in kw.Transformati voi metru cub ce vreti voi,dar noi consumatori sa platim ce inregistreaza contorul adica metri cubi nu kw.Si apropo de plata facturi la gaze cum se face online?

  5. lemnaru emil spune:

    Daca am facturi separate pe cele 3 faze de energie electrica trebuie sa-mi deschid 3 conturi separate sau se poate plati in acelasi cont/

    • RAD MARIA spune:

      Va rog sa ma ajutati sa pot intra pe contul meu ca nu mai pot intra imi cere datele si nu mai stiu ce date am scris.Sunt de acord sa imi arate si mie mc consumati de gaz s/i sa fie facturati fara transformare.Nu pot sa aflu factura lui Gruber Nicolae Alin din com. Sandulesti nr..36B. DACA S-A EMIS SI CAT ESTE DE PLATA.

  6. Ana Astefanie(Petrea Astefanie) spune:

    ana astefanie
    Detin o locuinta in com.Vlasinesti,jud.Botosani unde ma deplasez 2-3 ori pe an, pe perioade de 3-15 zile.
    Am optat pentru factura online.Am efectuat autocitirea, am transmis indexul si am asteptat factura sau o atentionare pe adresa de email, inscrisa la data solicitarii.
    Nu am primit nimic care sa-mi precizeze suma de plata.
    Am acesat site-ul d-voastra si am primit:Nu este buna adresa de email,nueste buna parola, nueste bun mai nu stiu ce.
    Dragilor, timpul pierdut, nervii si altele m-au dus la concluzia ca ajungem pedestru de la Gura Humorului, unde locuiesc la sediul d-voastra din Tg.Mures.
    M-am trezit cu debransarea pe motiv ca nu am platit consumul de energie.
    Am platit factura de energie, am platit rebransarea , am transmis un nou index (autocitire) de cateva luni, si iarasi nu am primit nimic.
    In curand o sa ma debranseze iar, ocazie cu care o sa-mi spuna ca am de plata 23-30-100 de lei si rebransarea de 150 lei.
    Cred ca la NASA se acceseaza mai usor.
    Cereti atatea date aiurea ca si cum ar intra cineva strain si va citi factura si culmea ironiei ,o va plati.Va dati seama ca pentru acest lucru va port prin judecata toata viata.Norocul d-voastra ca mult a fost putin mai este.
    Cu stima.

  7. Deea spune:

    Chiriași cum pot întra în cont? Se poate doar cu codul de client și locul de consum?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.