GlaxoSmithKline pregateste programul “Porneste la drum cu GSK”

GlaxoSmithKline (GSK) Romania se pregateste de lansarea celei de-a 7-a editii a programului de traineeship “Porneste la drum cu GSK”. Noua editie se adreseaza absolventior de facultate din promotia 2012-2013, oferindu-le acestora posiblitatea de a se alatura GSK in rolul de Trainee, pentru o perioada de 6 luni – in cadrul diviziei GSK Pharma – sau o perioada de un an – in cadrul diviziilor GSK Consumer Healthcare sau Europharm Distributie. Inscrierile pentru program se pot face pana pe 14 octombri. Procesul de preselectie se realizeaza pe baza unui formular de inscriere si a interviurilor telefonice ulterioare. Candidatii selectati vor participa la un workshop in cadrul caruia vor avea ocazia sa cunoasca mai bine GSK si oportunitatile de dezvoltare pe care le ofera.

“In GSK, sustinerea si dezvoltarea talentelor este o parte integranta a strategiei de business, iar acest program ne ajuta sa identificam si sa integram viitori profesionisti. Avand in vedere faptul ca, la prima editie, numarul aplicatiilor a fost de 28 si la ultima editie organizata a ajuns la 800, suntem pe deplin indreptatiti sa spunem ca tinerii sunt atrasi de oportunitatea de a incepe o cariera intr-o companie precum GSK, considerand programul de traineeship ca o baza importanta de selectie a membrilor echipei noastre”, a declarat Iulia Dobritoiu, HR Director&Commercial Excellence Lead, GlaxoSmithKline Romania.

Pentru a putea aplica la acest program doritotii trebuie sa indeplineasca mai multe criterii, printre care pot fi amintite: sa fie absolvent de facultate in unul din domeniile: Medicina, Farmacie, Stomatologie, Biologie, Chimie, Studii Economice, Drept sau Marketing; sa fie absolvent al unui program master 2013 sau in curs de desfasurare; sa aiba activitati extra-curiculare pe parcursul studiilor (voluntariat, membru in organizatiile studentesti, participari la proiecte studentesti) etc.

Programul national de recrutare si dezvoltare a debutat in anul 2007, venind in sprijinul tinerilor cu potential care au inteles nevoia unei dezvoltari continue. De-a lungul celor 6 editii organizate pana in prezent, aproximativ 40 tineri care au demonstrat performanta inalta in timpul programului au obtinut roluri noi in cadrul GSK Romania in departamentele: vanzari, marketing, financiar, logistica, controlul calitatii, administrativ, EHS etc.

Pentru mai multe detalii, click AICI

Articole similare...

1 Response

  1. Cosmarul spune:

    Mi-ar placea sa cred ca nu ne aflam in situatia in care vorbele sunt una iar realitatea e alta si sa citesc un raspuns pertinent referitor la cum se reflecta actiunile de mai sus in dinamica firmei cat si in gradul de satisfactie al clientilor interni !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.