Groupama Asigurari a lansat campania “Infractorii te pot cunoaste mai bine decat crezi”

groupama14Groupama Asigurari, impreuna cu Inspectoratul General al Poliției Romane, a lansat campania “Infractorii te pot cunoaste mai bine decat crezi”. Campania, care se va desfasura in perioada aprilie-septembrie 2014 pe plan national, vizeaza atentionarea si informarea publicului asupra masurilor de prevenire a furturilor din locuinte, de si din automobile si a talhariilor. Actiunea va beneficia de o campanie de comunicare integrata, ce va include platforma online dedicata prevenire.groupama.ro, care va gazdui informatii si recomandari pentru prevenirea infractiunilor, precum si sectiuni interactive pentru vizitatori. Totodata, mesaje de prevenire si atentionare vor fi distribuite si prin continut multimedia si imagini reprezentative care se vor distribui in mediul online si pe retele de socializare cu scopul de a ilustra usurinta cu care infractorii pot obtine informatii despre oricine face publice detalii personale in aceste medii. Un alt element al campaniei va fi reprezentat de intalniri cu publicuri tinta: asociatii de proprietari, asociatii profesionale si angajati din sectorul public si privat.

Georgiana Miron, Director de Marketing si Comunicare Groupama AsigurariPrevenirea riscurilor este parte a misiunii Groupama Asigurari, in linie cu valorile care ne ghideaza intreaga activitate: responsabilitate, solidaritate si proximitate. La nivelul grupului, prevenirea a fost pe parcursul mai multor decenii si este in continuare un domeniu cheie in cadrul initiativelor de responsabilitate sociala. Suntem mandri ca putem pune in practica si in Romania astfel de actiuni, impreuna cu parteneri ca Politia Romana, alaturi de care am construit in ultimii 4 ani un parteneriat. Aceasta colaborarea depaseste granitele unei simple actiuni de sponsorizare, nu doar prin continuitate, dar si prin implicarea activa in toate etapele de gandire si de implementare a activitatilor. Am convingerea ca angajamentul nostru reciproc va continua sa aduca rezultate”, a declarat Georgiana Miron, Director de Marketing si Comunicare Groupama Asigurari.

Campania “Infractorii te pot cunoaste mai bine decat crezi” este ce de-a patra initiativa din cadrul parteneriatului dintre Groupama Asigurari si Politia Romana, care urmeaza unor proiecte ce au tintit informarea si educarea publicului in vederea prevenirii furturilor din locuinte si de/din autovehicule, cum ar fi “Nu-ti scapa casa din ochi!” din 2013 sau “Nu-ti lasa masina la indemana hotilor!” din 2012.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.