GSK a dat startul campaniei “Zambeste Romania” si Campionatului National de Periaj

GSKGSK Consumer Healthcare a lansat cea de-a treia editie a campaniei de educare si promovare a igienei orale corecte, Zambeste Romania, sustinuta de Aquafresh, Sensodyne, Parodontax si Corega. De-a lungul anului, campania va facilita accesul la educatie privind igiena orala, oferind solutii si gratuitati, in vederea imbunatatirii sanatatii orale in randul populatiei din Romania. Statisticile arata ca 80% dintre romani au probleme dentare, cariile fiind cea mai frecventa afectiune (71%). Cel mai recent studiu de piata arata ca, si in 2013, romanii au folosit in medie, pe tot parcursul anului, putin peste 1 tub de pasta de dinti, tara noastra situandu-se in continuare la o distanta mare fata de media europeana. Totusi, in anul 2013, consumul mediu de pasta de dinti la nivel national a inregistrat o crestere usoara  – influentata de faptul ca in mediul rural consumul de pasta de dinti aproape s-a dublat, in timp ce in mediul urban, acesta a scazut usor. Astfel, s-a calculat ca acum populatia rurala foloseste 1 tub de pasta de dintiMihaela Radulescu_Campanie Zambeste Romania_ la 3 ani in loc de 6 ani, insa la nivel urban, consumul a coborat la numai 1 tub si jumatate pe an in 2013, fata de 2 tuburi in 2012.

Helen Tomlinson_GM GSK Consumer Healthcare, campania Zambeste Romania1“Statisticile relevate de studiile Zambeste Romania, atat la adulti cat si la copii, sunt corelate cu datele de consum de produse de ingrijire orala. Toate acestea arata ca, in lipsa unor programe ample si constante de educare pentru preventie, incepand de la cele mai mici varste, precum şi in randul parintilor, aceste date se vor perpetua. Prin activitatile pe care le facem an de an, mai ales in randul copiilor, Zambeste Romania urmareste sa ajute romanii sa aiba grija de dintii lor, iar ei sa arate lumii intregi ca stiu sa o faca corect. Generatiile care se formeaza acum pot modifica statisticile care situeaza Romania pe ultimele locuri in clasamentele europene”, a declarat Helen Tomlinson, General Manager GSK Consumer Healthcare Romania si tarile Adriatice.

De asemenea, studiile de piata arata ca la nivel national se foloseste in medie, aceeasi periuta de dinti timp de 2 ani. In mediul rural, oamenii isi schimba periuta de dinti o data la 10 ani, mai des in comparatie cu datele Nielsen de anul trecut, avand acum o perioada de folosire redusa la jumatate, insa datele sunt in continuare ingrijoratoare. La nivel urban, populatia foloseste acum aceeasi periuta de dinti timp de 2 ani, mai mult decat anul trecut, cand o aruncau dupa 1,5 ani. In comparatie cu datele de la nivel european, 77% dintre germani isi schimba periuta cel putin o data la 3 luni.

Totodata, cel mai recent studiu realizat cu privire la nivelul de sanatatea orala a copiilor, desfasurat pe parcursul anului 2013, in scolile din pricipalele 7 orase din tara arata ca exista in continuare o nevoie pronuntata de educatie atat in randul copiilor, cat si al parintilor. Potrivit studiului, 75% dintre copiii intre 5 si 13 ani au carii pe dintii temporari. Totodata, in medie, 3/4 din dintii afectati ai acestor copii prezinta carii netratate , in timp ce 4% din numarul de dinti afectati au fost extrasi din cauza cariilor.1 In acest context, specialistii atrag atentia parintilor ca neglijarea si netratarea dintilor temporari poate sa aiba consecinte asupra dentitiei definitive.

Odata cu lansarea noii editii a campaniei Zambeste Romania s-a dat startul si Campionatul National de Periaj, competitie nationala GSK_Campionatul National de Periajcare se adreseaza copiilor de pana in 14 ani, familiilor lor, cat si claselor din scoala primara si generala. Competitia va premia creativitatea si umorul in modul de a arata cum isi ingrijesc dintii zi de zi. Premiile sunt pe masura: o excursie la Disneyland impreuna cu familia (pentru categoria „Familii”), respectiv 10 premii in valoare de 500 euro (pentru categoria “Scoala”) pentru dotarea claselor. Inscrierile se fac in perioada 20 martie 2014 – 20 aprilie 2014 inclusiv, prin intermediul aplicatiei de pe www.zambesteromania.ro

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.