GSK: Campionatul National de Periaj Dentar si-a desemnat castigatorii

 GSK-Campion-National-la-Periaj-Gabriel-Campionatul National de Periaj organizat in cadrul campaniei de educare pentru o igiena orala corecta Zambeste Romania, de catre GlaxoSmithKline Consumer Healthcare si-a desemnat castigatorii. Marele Campion care va pleca la Disneyland Paris cu familia este Gabriel Picincu-Hobjila din Iasi. Premiile de la categoria Scoala/Gradinita, a cate 500 de euro, pleaca in toate colturile tarii, din Braila si Bacau pana in Oradea, catre 10 scoli si gradinite. Timp de aproape doua luni, incepand cu Ziua Mondiala a Sanatatii Orale, 20 martie si pana pe 11 mai 2014, copiii din intreaga Romanie s-au mobilizat acasa sau la scoala, ca sa arate ca stiu regulile unui periaj corect si ca se antreneaza zi de zi. GSK - Zambeste Romania_Consultatii gratuite_copiiAproape 13.000 de oameni si-au votat favoritii din competitie si le-au facut galerie pe Facebook, iar lupta a fost stransa: un total de aproape 720 de inscrieri, dintre care 80 la categoria Scoala si 640 la categoria Familie si mii de copii care cu clasa sau acasa au exersat periajul corect.

Membrii juriului, format din General Manager GSK Consumer Healthcare Romania si tarile Adriatice, Helen Tomlinson, medicul specialist stomatolog la Clinica 3-D Dental, Dr. Dana Caranovic si bloggerul Cristian China-Birta, au avut o misiune dificila pentru ca inscrierile au fost multe, haioase si emotionante, insa criteriile de jurizare trebuiau respectate: pe de o parte calitatea imaginii, iar pe de alta parte inregistrarea sa prezinte clar o actiune corecta pentru igiena orala intr-o modalitate creativa si distractiva.

Pe langa aceste premii, 100 cele mai votate inscrieri din Competitie au primit din partea Aquafresh un kit de ingrijire orala format dintr-o pasta de dinti, o periuta de dinti si o apa de gura.

Campania Zambeste Romania continua pana la finalul anului cu activitati de educare si solutii pentru  o igiena orala corecta. Din luna martie si pana in decembrie, campania desfasoara un program de consultatii stomatologice gratuite in intreaga tara. La nivel national, peste 1.000 de medici dentişti din 30 de judeţe ofera gratuit consultaţii sau detartraje.
Mai mult, in perioada 1 iunie -1 iulie, GSK Consumer Healthcare, in cadrul campaniei Zambeste Romania, va directiona 1% din valoarea vanzarilor tuturor produselor Aquafresh, Sensodyne si Parodontax din luna iunie pentru activitatile de crestere a nivelului de sanatate orala a copiilor defavorizati, intr-un parteneriat cu organizatia Salvati Copiii.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.