Connect with us

Hi, what are you looking for?

STIRI BUNE

H&M da startul primei campanii de colectare a hainelor vechi

Incepand din luna februarie, retailer-ul suedez de imbacaminte H&M va da startul unei campanii de reciclare a hainelor vechi in toate magazinele sale din cele 48 de tari in care este prezent. Clientii vor putea aduce in magazinele H&M haine uzate, iar in schimbul gestului lor vor primi cate un voucher pentru a-si cumpara haine noi. Astfel cumparatorii pot sprijini salvarea resurselor naturale, contribuind, totodata, la reducerea impactului asupra mediului prin evitarea strangerii deseurilor textile. In acest fel, H&M devine primul producator din lumea modei care lanseaza o campanie de reciclare prin colectare in toate magazinele sale.

“Eforturile noastre de a sprijini sustenabilitatea au la baza implicarea prin responsabilitate sociala si fata de mediu. Ne dorim sa sustinem mediul inconjurator, de aceea oferim acum clientilor nostri o solutie convenabila: aceea de a lasa la H&M hainele lor vechi sau cu defecte”, a declarat Karl-Johan Persson, CEO H&M.

In fiecare an, tone de materiale textile sunt aruncate ca si deseuri menajere, ajungand in gropi de gunoi. Circa 95 % din cantitatea de haine aruncate pot fi reutilizate, repurtate sau reciclate – in functie de stadiul de uzura al obiectelor. Pentru a gasi solutii tehnice pentru refolosirea si reciclarea materialelor textile pe scara larga H&M a infiintat propria fundatie – Conscious Foundation. Prin intermediul acesteia retailerul suedez doreste sa sustina inovatia in domeniul utilizarii textilelor, si – totodata, sa continue proiectele sociale in care compania este implicata.

6 Comments

6 Comments

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...