H&M da startul primei campanii de colectare a hainelor vechi

Incepand din luna februarie, retailer-ul suedez de imbacaminte H&M va da startul unei campanii de reciclare a hainelor vechi in toate magazinele sale din cele 48 de tari in care este prezent. Clientii vor putea aduce in magazinele H&M haine uzate, iar in schimbul gestului lor vor primi cate un voucher pentru a-si cumpara haine noi. Astfel cumparatorii pot sprijini salvarea resurselor naturale, contribuind, totodata, la reducerea impactului asupra mediului prin evitarea strangerii deseurilor textile. In acest fel, H&M devine primul producator din lumea modei care lanseaza o campanie de reciclare prin colectare in toate magazinele sale.

“Eforturile noastre de a sprijini sustenabilitatea au la baza implicarea prin responsabilitate sociala si fata de mediu. Ne dorim sa sustinem mediul inconjurator, de aceea oferim acum clientilor nostri o solutie convenabila: aceea de a lasa la H&M hainele lor vechi sau cu defecte”, a declarat Karl-Johan Persson, CEO H&M.

In fiecare an, tone de materiale textile sunt aruncate ca si deseuri menajere, ajungand in gropi de gunoi. Circa 95 % din cantitatea de haine aruncate pot fi reutilizate, repurtate sau reciclate – in functie de stadiul de uzura al obiectelor. Pentru a gasi solutii tehnice pentru refolosirea si reciclarea materialelor textile pe scara larga H&M a infiintat propria fundatie – Conscious Foundation. Prin intermediul acesteia retailerul suedez doreste sa sustina inovatia in domeniul utilizarii textilelor, si – totodata, sa continue proiectele sociale in care compania este implicata.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Îți mulțumim pentru feedback!