Kaufland Romania a lansat campania „Traieste fresh” si o platforma digitala dedicata

KauAndrei Rosu_ambasador al platformei Traieste Fresh_fland Romania a lansat campania „Traieste fresh”, un concept bazat pe un stil de viata sanatos ce porneste de la prospetimea alimentelor consumate in fiecare zi si merge pana la o noua filosofie de viata. Cu ocazia acestei campanii, Kaufland Romania lanseaza un proiect la nivel national, adresat tuturor romanilor: platforma digitala www.traiestefresh.ro, unde cititorii vor putea gasi in permanenta invitatii la noi provocari si experiente traite pentru prima data in viata: sfaturi si lucruri mai putin stiute despre rolul alimentelor proaspete in nutritie, oferite de dr. Serban Damian, nutritionist, retete culinare in combinatii fresh marca Chef Foa si informatii Chef Foa_ambasador al platformei Traieste Fresh_despre cum sa ajungi la un stil de viata sanatos, impartasite romanilor de Andrei Rosu.

Valer Hancas_Kaufland Romania_Campania este o invitatie adresata clientilor nostri de a imbratisa un stil de viata fresh care presupune o nutritie echilibrata, sport, sa priveasca fiecare zi drept un nou inceput, sa fie deschisi la provocari si noutati, sa experimenteze ambitii si bucurii noi, sa profite de prospetimea fiecarei zile, impartasind aceasta filosofie de viata cu familia si prie   tenii”, a declarat Valer Hancas, Manager Corporate Affairs & Comunicare, Kaufland Romania.

Conceptul „Traieste fresh” vine in continuarea unei preocupari consecvente pentru prospetime, preocupare pentru care Kaufland Romania e renumit. Compania acorda o atentie deosebita prospetimii in magazin, asigurand zilnic livrari de produse precum legume, fructe, lactate, carne, mezeluri printr-un traseu scurt de aprovizionare. Un hipermarket Kaufland primeste in fiecare dimineata mai multe sortimente de fructe si legume, iar improspatarea rafturilor se face si de mai multe ori in decursul unei zile. Calitatea carnii si a lactatelor este garantata pe de-o parte de furnizori, iar, pe de alta parte, de verificari si controale temeinice, de reguli si standarde interne Kaufland si europene care se aplica in fiecare etapa a procesului de aprovizionare.

De asemenea, Kaufland Romania este printre putinii retaileri care in acest moment au peste 50% din sortimente produse autohtone, procurarea acestora fiind prima optiune a companiei in politica de achizitii

Kaufland Romania se implica permanent in proiecte care promoveaza stilul de viata fresh. Printre acestea se numara Crosul Padurii, cea mai mare competitie de alergare de masa care sustine o cauza de mediu, organizata sub deviza „Alearga si impadureste romaneste!”. Totodata, retailerul are un vechi parteneriat cu Let’s Do It, Romania, alaturi de care a participat la diverse actiuni dedicate ecologiei, de la curatarea deseurilor pana la plantarea de puieti. La acestea s-a adaugat de curand sustinerea proiectului Atlantic Challenge, in care patru romani, printre care si Andrei Rosu, vor traversa pentru prima data Oceanul Atlantic intr-o barca cu vasle.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.