METRO deruleaza programul METRO KID, prin care elevii saraci sunt sustinuti sa invete

METRO Cash & Carry Romania deruleaza programul “METRO Kid Investim in educatie!, prin care sunt sustinuti elevii care provin din familii cu situatie materiala precara si care inregistreaza rezultate bune la invatatura.

Astfel, pe parcursul  intregului an scolar in curs, copiii care invata bine si nu au absente vor primi lunar cate un cos cu produse din reteaua comerciala METRO. Ei vor primi atat rechizite scolare, cat si alte produse de care au nevoie.  Produsele vor ajunge lunar la copiii selectati, prin intermediul Inspectoratelor Scolare Judetene sau al Municipiului Bucuresti, in raza caruia se afla scoala in care invata copilul.

„O comunitate fara educatie nu poate sa ajunga la performanta, iar fara performanta nici nu se poate atinge un nivel de trai satisfacator. METRO sustine educatia prin sprijinirea unor copii care pot face performanta, dar ale caror capacitati, talente si dorinta de a munci sunt zadarnicite de dificultati financiare. Asadar, prin programul METRO Kid dorim sa ajutam performanta obtinuta de acesti copii, printr-un efort individual si continuu”, a declarat Dusan Wilms, Director General METRO Cash & Carry Romania.

Programul  face parte din planul de implementare a strategiei de responsabilitate sociala a companiei METRO Cash & Carry in Romania si se deruleaza in parteneriat cu Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului.

Despre companie

METRO Cash & Carry Romania este parte a METRO Cash & Carry International si a fost lansata oficial in Romania in luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distributie, in Bucuresti. Astazi, reteaua numara 30 de magazine in 23 de orase.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.