METRO Romania sustine campania „Can Day” demarata de Dr. Reddy’s

Metro - CAn Day 1Campania „Can Day”, de constientizare asupra importantei depistarii in stadii incipiente a cancerului de san, demarata de Dr. Reddy’s si sustinuta de METRO Cash&Carry Romania a inceput in luna octombrie 2014, in magazinul Baneasa din Bucuresti. Campania se deruleaza pe parcursul unui an calendaristic in magazinele METRO din tara. In cadrul intalnirilor „Can Day”, un medic oncolog le prezinta participantelor – angajate METRO, factorii de risc in dezvoltarea unui cancer mamar, importanta autoexaminarii sanilor, cum se poate reduce riscul de aparitie a cancerului si, nu in ultimul rand, importanta diagnosticului Metro - CAn Dayprecoce in tratarea cancerului de san.

Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania„Suntem incantati sa fim alaturi de Dr. Reddy’s in aceasta initiativa privind campania de informare referitoare la preventia cancerului la san. METRO Cash&Carry Romania sustine actiunile axate pe promovarea unui stil de viata sanatos si, totodata, privind protejarea sanatatii. Ne bucuram sa fim partenerul Dr. Reddy’s in acest an, astfel incat impreuna sa putem contribui la un mai mare grad de constientizare a importantei depistarii la timp a cancerului la san”, a declarat Gilles Roudy, Managing Director METRO Cash&Carry Romania.

Cancerul de san este cea mai frecventa forma de cancer la femei, in Europa reprezentand 30% din toate cazurile. Metodele de monitorizare si diagnosticarea precoce, in stadiu incipient (0 sau I), pot favoriza tratarea cancerului de san in proportie de 94%, prevenind aparitia metastazelor prin tratamentul la timp al bolii. In Romania, anual, 9.000 de femei primesc diagnosticul de cancer la san. Incidenta cancerului de san a crescut lent, dar continuu in ultimele decade, reprezentand la ora actuala cea de-a doua cauza de mortalitate la femei, dupa cancerul pulmonar. Una din opt femei risca sa dezvolte pe parcursul vietii o tumora mamara maligna.

“Educatia insuficienta din scoala si retinerea generata de false tabu-uri conduce la identificarea foarte tarzie de catre populatia feminina a afectiunilor de acest tip, in mod particular a cancerului de san. Iata de ce compania Dr. Reddy’s, care in toate tarile in care este prezenta sustine actiuni de responsabilitate corporatista legate de sanatate si educatie, vine in sprijinul femeilor din Romania cu informatii deosebit de utile si pe intelesul tuturor, care speram ca vor conduce la observarea la timp a oricaror simptome precoce, la prezentarea la doctor si astfel la reducerea situatiilor dramatice pe care aceasta afectiune le poate genera. Multumim conducerii METRO pentru facilitarea acestui tip de actiune in beneficiul angajatelor din Romania”, a declarat Cristina Garlasu, General Manager Dr. Reddy’s Laboratories Romania.

„Can Day” a avut loc vineri, 7 noiembrie, in cadrul magazinului METRO Cluj; alte astfel de intalniri au avut loc deja in cateva dintre magazinele retelei (METRO Baneasa, Sibiu, Targu Mures) si se vor desfasura si in perioada urmatoare in alte locatii METRO, precum si in Sediul Central METRO Romania.

 

 

 

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.