METRO – Starurile Comunitatii: Antreprenorii se pot inscrie in competitie pana pe 23 iulie

METRO Starurile ComunitatiiIntreprinzatorii cu proiecte sociale, umanitare, culturale, educationale sau de mediu se mai pot inscrie pentru castigarea unuia dintre premiile competitiei METRO – Starurile Comunitatii, pana in 23 iulie. Prin recunoasterea devotamentului fata de comunitate si a spiritului antreprenorial, METRO isi propune sa incurajeze si sa sustina antreprenorii care se implica activ in dezvoltarea comunitatii din care fac parte. Acestia isi pot inscrie povestile in sectiunea dedicata competitiei. Povestile care descriu implicarea in comunitate pot fi completate cu imagini si inregistrari video, Concordia_Bakery3_2012pentru a atrage voturile publicului. Dupa incheierea perioadei de inscriere, cele mai votate 10 proiecte vor intra in faza de validare si vizite pe teren.

“Competitia se adreseaza antreprenorilor care isi impart succesul cu membrii comunitatii din care fac parte, prin actiuni sociale, umanitare, culturale, de mediu sau educationale. Prin cea de-a doua editie a programului, METRO isi propune sa sublinieze importanta micilor afaceri in dezvoltarea comunitatilor locale, sa incurajeze si sa rasplateasca initiativele de responsabilitate sociala la nivelul IMM-urilor”, spun initiatorii competitiei.

Echipa Fundatiei pentru Dezvoltarea Societatii Civile (FDSC), partenerul METRO in dezvoltarea competitiei, va valida pe teren cele mai votate 10 proiecte. Proiectele validate vor ajunge apoi in finala METRO – Starurile Comunitatii si vor fi supuse evaluarii unui juriu format din experti in zone cheie pentru competitie (antreprenoriat, comert, zona neguvernamentala si media specializata), respectiv: Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania; Radu Merica, Presedinte al Camerei de Comert si Industrie Romano-Germana; Marius Ghenea, antreprenor roman, Profesor de Inovatie si Antreprenoriat, autorul cartii “Antreprenoriat”; Lacramioara Botezatu, Redactor-sef CSRmedia.ro; Ionut Sibian, Director Executiv Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile (FDSC); Alice Stavride, Administrator CONCORDIA Development SRL si Director Administrativ al Organizatiei Umanitare CONCORDIA, castigator METRO – Starurile Comunitatii, editia 2014.

Primii trei finalisti, in functie de punctajul oferit de juriu, pe baza criteriilor din regulament, vor castiga premii in valoare totala de 70.000 de lei. Astfel, premiul I consta in 30.000 de lei, premiul II – 20.000 de lei si premiul III – 15.000 de lei. In plus, ceilalti sapte finalisti vor fi recompensati cu vouchere de cumparaturi in magazinele METRO Cash & Carry Romania, in valoare totala de aproximativ 5.000 de lei.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.