METRO – Starurile Comunitatii, competitie ce premiaza afacerile independente

METRO Starurile ComunitatiiMETRO Cash & Carry Romania a lansat competitia „METRO – Starurile Comunitatii”, competitie organizata cu ocazia aniversarii a 50 de ani de la infiintarea companiei. Consursul isi propune sa puna in valoare contributia intreprinzatorilor la bunastarea comunitatilor locale din care fac parte si sa recompenseze antreprenorii care deruleaza proiecte de responsabilitate sociala. Acestia isi pot inscrie proiectele online, in sectiunea dedicata pe site-ul www.metro.ro, pana in 5 iunie 2014, pentru a concura pentru premiul de 200.000 lei. Toate aplicatiile vor fi prezentate atat pe site-ul METRO Cash & Carry Romania, cat si pe pagina de Facebook a companiei. Odata cu descrierea, concurentii sunt incurajati sa incarce fotografii si materiale video care sa ilustreze cat mai bine povestea lor, pentru a aduna voturi din partea publicului. Etapa de votare se va incheia la data de 5 iunie 2014, cand cele mai votate 20 de proiecte vor trece, mai departe, in finala competitiei.

Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry RomaniaDe multe ori, micile afaceri de tipul restaurantelor, chioscurilor, cafenelelor sau bistro-urilor sunt initiatoarele sau sustinatoarele unor proiecte care contribuie semnificativ la viata si dezvoltarea comunitatii din care fac parte. Prin competitia «METRO – Starurile Comunitatii» dorim sa venim in sprijinul acelor intreprinzatori care, pe langa contributia lor economica in comunitate, isi asuma si proiecte de responsabilitate sociala, devenind adevarate modele prin contributia de durata pe care o aduc la bunastarea comunitatilor locale”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania.

Finalistii vor fi evaluati de catre un juriu format din experti din domenii-cheie, respectiv: Radu Merica, Presedinte Camera de Comert si Industrie Romano-Germana; Sandie Blanchet, Reprezentant UNICEF; Lacramioara Botezatu, Redactor-sef CSRmedia.ro; Ionut Sibian, Director Executiv Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile (FDSC); Marius Ghenea, Profesor de Inovatie si Antreprenoriat, autorul cartii “Antreprenoriat” si Gilles Roudy, Director General METRO Cash & Carry Romania.

In urma procesului de evaluare va fi selectat un castigator, care va fi anuntat in iunie 2014, in cadrul Galei de Premiere a competitiei.

Intreprinzatorul cu cel mai mare punctaj acordat de catre juriu va primi din partea METRO Cash & Carry Romania Premiul Competitiei, in valoare de 200.000 de lei, din care 100.000 de lei sunt dedicati sustinerii de catre castigator, a unor proiecte sociale viitoare.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.