Noua definitie CSR a C.E. pune accent pe impactul companiilor asupra societatii

Comisia Europeana a dat publicitatii o noua comunicare referitoare la politica de CSR. C.E. subliniaza, printre altele, dubla profitabilitate a adoptarii de catre companii a strategiilor de responsabilitate sociala: „ajutand comunitatea, companiile se ajuta pe ele”. In noua comunicare, C.E. primeneste si largeste valoric conceptul de CSR. Responsabilitatea sociala a companiilor era pana acum definita oficial la nivelul U.E. ca fiind “un concept prin care companiile isi integreaza voluntar preocuparile sociale si de mediu in activitatile lor economice si in interactiunea cu factorii de interes”. Noua definitie pune accent pe impactul pe care companiile trebuie sa-l aiba sau de care ar trebui sa tina cont in actiunile lor de CSR. Impact pe care, potrivit noii definitii, o companie etica si cu o viziune clara de CSR ar trebui sa-l aiba asupra societatii in ansamblu, la orice nivel, punand in balanta atat interesele investitorilor, cat si ale oamenilor. Mai mult, responsabilitatea companiilor, se subliniaza in comunicare, nu inseamna doar a oferi si a avea impact pozitiv in comunitate, ci si a identifica, preveni sau diminua tot ceea ce ar putea dauna comunitatii.
Textul comunicarii poate fi citit aici.

Foto: sxc.hu

Articole similare...

1 Response

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.