OMV Petrom ofera 350.000 euro pentru cei care vor sa-si transforme in realitate ideile

Petrom_Fabricat_in_tara_lui_AndreiOMV Petrom a lansat a doua editie a competitiei de afaceri sociale – Fabricat in Tara lui Andrei – in care romanii, cu sau fara experienta de business, isi pot transforma in realitate ideile sau planurile de afaceri ce raspund unei probleme sociale dintr-o comunitate. Antreprenorii, ONG-urile, PFA-urile, SRL-urile sau intreprinderile individuale interesate se pot inscrie pana pe 2 iulie pe site-ul competitiei. In luna august, juriul Fabricat in Tara lui Andrei va selecta 35 de finalisti. Acestia vor parcurge o etapa de pregatire, in care vor primi consultanta de la expertii Fabricat in Tara lui Andrei, axata pe nevoile individuale ale fiecarui finalist si sprijin financiar pentru a testa fezabilitatea ideilor Petrom City1(realizarea unui studiu de piata, fabricarea unui prototip al produsului etc.). Afaceri sociale castigatoare vor fi sprijinite cu finantari in valoare totala de 350.000 de euro si 2 ani de consultanta de business.

Mona_Nicolici_Petrom“Acum doi ani, lansam Fabricat in Tara lui Andrei– un proiect complex si curajos, care venea cu o noutate in societatea noastra: afaceri care, dincolo de a genera profit, rezolva si o problema sociala. Astazi, am dovedit ca se poate si vorbim deja despre produse Fabricate in Tara lui Andrei. Despre cum mierea, lana sau plantele medicinale pot schimba vieti, pot crea locuri de munca, pot contribui la educatia copiilor sau pot creste incluziunea sociala. A doua editie Fabricat in Tara lui Andrei isi propune sa sustina si sa educe in continuare viitorii antreprenori in realizarea unor afaceri sociale de succes care sa aduca valoare si comunitatilor in care activeaza”, a declarat Mona Nicolici, Manager Sustenabilitate OMV Petrom.

Castigatorii vor fi anuntati in luna aprilie 2016 si vor primi finantare nerambursabila de pana la 32.000 de euro fiecare, pentru a demara afacerile sociale.

Finantarea este completata de orele de consultanta oferite antreprenorilor pe toata durata proiectului, in cadrul atelierelor de lucru specializate sau sesiunilor individuale de pregatire in Fabricat_in_tara_lui_Andrei_Petrom_2013domenii cheie pentru viitoarele afaceri: management financiar, legislativ, marketing, distributie, etc. Astfel, antreprenorii vor fi pregatiti sa poata maximiza finantarea primita si sa genereze valoare economica si sociala prin afacerile lor.

Competitia este deschisa tuturor care isi doresc sa initieze o afacere sociala in una dintre cele 29 de comunitati vizate de proiect, respectiv: Micesti (judetul Arges); Zemes, Moinesti, Slanic Moldova (judetul Bacau); Suplacu de Barcau, Marghita (judetul Bihor); Scortoasa, Tisau, Berca (judetul Buzau); Corbu (judetul Constanta); Moreni, Aninoasa, Gura Ocnitei (judetul Dambovita); Clejani, Marsa (judetul Giurgiu); Bustuchin, Turburea, Ticleni (judetul Gorj); Movileni, Poboru (judetul Olt); Poiana Campina, Podenii Noi, Scorteni (judetul Prahova); Marca (judetul Salaj); Videle, Cosmesti, Silistea, Scurtu Mare (judetul Teleorman); Madulari (judetul Valcea).

In prima editie a proiectului, 10 afaceri sociale au fost dezvoltate si finantate. Pana la finalul anului 2015, acestea vor genera: 33 de locuri de munca pentru oamenii din comunitati, venituri pentru 481 de localnici, instruire pentru 171 de persoane.

Competitia este organizata in parteneriat cu Fundatia NESsT, o organizatie internationala specializata in dezvoltarea de afaceri sociale in tarile in curs de dezvoltare. Rolul sau va fi de a asigura selectia si consultanta pentru dezvoltarea afacerilor sociale in primii ani de la infiintare.

Pentru mai multe detalii, click AICI

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.