Orange – cel mai de incredere brand de telefonie mobila din Romania

Orange2Orange a fost numit de catre consumatorii din Romania cel mai de incredere brand de telefonie mobila, in cadrul studiului Trusted Brands 2015. Este al patrulea an cand Orange primeste aceasta distinctie, reconfirmand increderea pe care consumatorii o au in produsele si serviciile sale, construita de-a lungul celor 13 ani de prezenta a brandului in Romania. Pentru aceasta editie, criteriile de evaluare au fost “calitate”, “valoare excelenta”, “imagine puternica”, “intelegerea nevoilor clientilor” si „responsabilitate sociala”. Acesta este cel mai important studiu de piata despre marcile cu cea mai buna reputatie din Europa, iar in tara noastra este realizat de Tarsago Orange Skanska 16Romania, detinatorul licentei Reader’s Digest.

“Titlul de Trusted Brand este rezultatul investitiilor constante pe care Orange le face pentru a le asigura clientilor o experienta pozitiva la fiecare interactiune pe care o au: la Serviciul Clienti, in Orange shop, Orange store sau in magazinele partenerilor, pe site-ul www.orange.ro si de fiecare data cand vorbesc la telefon, folosesc internetul sau se uita la televizor prin Orange TV. Pentru a sustine ambitia legata de experienta clientilor, Orange acorda o atentie deosebita construirii unei relatii de incredere, bazata pe ascultarea cerintelor si gasirea solutiilor potrivite”, spun reprezentantii Orange.

Orange sprijina constant, de mai bine de 13 ani, cauze sociale, cultural-educative sau de mediu. Printre initiativele sale se numara produse si servicii responsabile precum oferta Senior, aplicatia Content Lock si cea mai recenta oferta Orange PrePay, prin care sustine olimpicii la matematica, parteneriate importante cu universitati romanesti de prestigiu in cadrul Orange Educational Program, programul de Buy-Back, programe de voluntariat ale angajatilor si programele Fundatiei Orange.
Astfel, atat prin implicarea in comunitate, cat si prin investitii permanente in calitatea retelei, a produselor si serviciilor, Orange a mentinut increderea celor peste 10 milioane de clienti care au ales Orange.
Studiul Trusted Brands 2015 a fost realizat in perioada septembrie – noiembrie 2014 prin intermediul unui sondaj aplicat unui esantion de participanti reprezentativ pentru Romania.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.