Petrom incurajeaza angajatii sa doneze 2% din impozitul pe venit ONG-urilor

Pentru al cincilea an consecutiv, Petrom a organizat campania de promovare a prevederii 2% din Codul Fiscal in randul propriilor angajati. In cadrul acesteia, Petrom a reunit in materialele informative ale campaniei peste 150 de organizatii active la nivel national si local (in comunitatile in care compania isi desfasoara activitatea) in domenii precum educatie, sanatate, protectia mediului si programe sociale.
Pentru a facilita procesul de redirectionare a 2%, compania a gazduit, la sediul Petrom City din Bucuresti si Targul ONG-urilor, la care au fost prezente 20 de organizatii active. Astfel, cei 2.500 de angajati ai Petrom au avut ocazia sa interactioneze direct cu reprezentantii ONG-urilor prezente si sa ia, astfel, o decizie documentata privind destinatia celor 2% din impozitul lor pe venit.
„Aceasta campanie este deja o traditie pentru comunitatea Petrom. De cinci ani ne implicam in sustinerea societatii civile prin promovarea prevederii 2%. Anul acesta suntem si la a doua editie a targului de ONG-uri care a dat posibilitatea colegilor nostri sa interactioneze direct cu ONG-urile si sa afle despre cauzele pe care le sustin. Prin acest demers ne dorim sa sustinem acele programe ale societatii civile care conteaza pentru Romania, prin implicarea directa a angajatilor nostri”, a declarat Mona Nicolici, Manager Relatii Comunitare Petrom.
Tot in cadrul acestei campanii, o caravana mobila a vizitat in aceste zile 14 puncte de lucru Petrom din tara (din Bucuresti, Bolintin Vale, Buzau, Constanta, Craiova, Moinesti, Pitesti, Ploiesti, Suplacu de Barcău, Târgoviste, Videle, Rafinăria Petrobrazi si Centrala Brazi). Astfel, angajatii au fost informati despre organizatiile non-guvernamentale active in comunitatea lor, au fost sprijiniti in procesul de redirectionare, iar toate formularele completate au fost colectate de organizatori pentru a fi trimise catre administratiile financiare corespunzatoare.

In cadrul campaniei din 2011, peste 1.500 de angajati ai companiei au redirectionat 2% din impozitul pe venit catre un ONG. Conform unui studiu desfasurat anul trecut in Petrom City, peste 50% dintre angajatii chestionati au ales sa sprijine sanatatea, 10% protectia copilului, 8% educatia, 6% cauzele sociale, cate 4% au sustinut cultura sau persoanele cu dezabilitati, 3% protectia animalelor, 2% protectia mediului, iar 9% s-au indreptat catre alte cauze.

Campania de promovare a prevederii 2% din Codul Fiscal este un demers de responsabilitate sociala Petrom.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.