Petrom isi indeamna angajatii sa sustina sectorul non-guvernamental

Petrom a organizat, pentru al saselea an consecutiv, campania de promovare a prevederii 2% din Codul Fiscal in randul angajatilor companiei. In cadrul acesteia, la sediul Petrom City din Bucuresti a fost organizat Targul ONG-urilor si antreprenorilor sociali, targ la care au participat peste 40 de entitati. In acest fel, cei peste 2.500 de angajati din Petrom City au avut ocazia sa interactioneze direct cu reprezentantii ONG-urilor prezente si sa ia, astfel, o decizie documentata privind destinatia celor 2% din impozitul lor pe venit.

„Acum trei ani, cand am organizat primul targ de ONG-uri in Petrom City, a fost o provocare, acum este un curs firesc al impactului pe care acesta il are in interiorul companiei. Interactiunea directa intre angajati si ONG-uri ofera transparenta asupra directionarii celor 2% din impozitul pe venit. Anul acesta, am invitat la targ si antreprenorii sociali, intrucat credem ca promovarea si sustinerea viziunii antreprenoriale este o solutie pentru dezvoltarea pe termen lung a comunitatilor din Romania”, a declarat Mona Nicolici, Manager Relatii Comunitare Petrom.

Campania de promovare a prevederii 2% se deruleaza in perioada 19 februarie – 29 martie la nivelul intregii companii. Petrom a reunit in materialele informative ale campaniei peste 170 de organizatii active la nivel national si local (in comunitatile in care compania isi desfasoara activitatea) in domenii precum educatie, sanatate, protectia mediului, programe sociale si dezvoltare comunitara, dar si antreprenori sociali.

Pentru facilitarea procesului de redirectionare, o caravana mobila va fi prezenta in 14 puncte de lucru Petrom din tara in Bucuresti, Bolintin Vale, Buzau, Constanta, Craiova, Moinesti, Pitesti, Ploiesti, Suplacu de Barcau, Targoviste, Videle, Blejesti, Cosmesti si Rafinaria Petrobrazi. Angajatii sunt informati despre organizatiile non-guvernamentale active in comunitatea lor, sunt sprijiniti in procesul de redirectionare, iar toate formularele completate sunt colectate de catre organizatori, la finalul campaniei, pentru a fi trimise catre administratiile financiare corespunzatoare.

In cadrul campaniei din 2012, peste 2.000 de angajati ai companiei au redirectionat 2% din impozitul pe venit catre o entitate non-guvernamentala. Conform unui studiu desfasurat anul trecut in Petrom City, peste 50% dintre angajatii chestionati au ales sa sprijine sanatatea, 10 % protectia copilului, 8% educatia, 6% cauzele sociale, cate 4% au sustinut cultura sau persoanele cu dezabilitati, 3% protectia animalelor, 2% protectia mediului, iar 9% s-au indreptat catre alte cauze.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.