Piraeus Bank si „Curaj Romania” au dat startul proiectelor cu impact social

Piraeus Bank a dat startul proiectelor cu impact social prin actiunea de ecologizare „Curat Romania”, care s-a derulat in doua etape, pe 20 iulie si 3 august si a atras peste 150 voluntari din toate sectoarele Capitalei. Voluntarii care au participat la actiunea „Curat Romania” in toate cele 6 sectoare ale Bucurestiului au strans peste 3.280 de kilograme de gunoaie in urma celor doua actiuni de ecologizare. Toti cei care au vrut sa se implice in campanie, au accesat aplicatia de pe pagina oficiala de Facebook Curaj Romania, au votat zonele Capitalei care au avut cea mai mare nevoie de aceasta initiativa si s-au inscris intr-una din cele sase echipe care au facut Bucurestiul mai curat.

“Zi de zi vedem cum sute si chiar mii de oameni se alatura comunitatii Curaj Romania, un loc unde apreciem si promovam valorile Romaniei. Si pentru ca ne place sa ne inspiram din exemple demne de urmat, am creat aplicatia de Facebook Curat Romania, ideea unei echipe de tineri intalnita la Volunteers Fest. Am pus impreuna tehnologia, partenerii de incredere si zeci de voluntari, iar in cele doua actiuni de curatare am reusit sa fim si noi, la randul nostru, exemple. Astfel, Curaj Romania si Piraeus Bank Romania, au creat un mediu propice pentru o noua poveste de succes, cu si despre romani de bine,” a declarat Raluca-Elis Barbu, Social Media Coordinator – Piraeus Bank.

Ideea actiunii „Curat Romania” a luat nastere la Volunteers Fest, unde voluntarii prezenti la trainingul de Social Media sustinut de Piraeus Bank si Momobi au fost provocati sa gaseasca o noua aplicatie pentru pagina Curaj Romania si sa puna bazele unui nou proiect in conformitate cu valorile Piraeus Bank, un proiect care sa reprezinte un act de intelegere si deschidere catre nevoile societatii. Ideea castigatoare a fost „Curat Romania” (voluntarii cu ideea castigatoare: Ioana Pavel, Ana Chira, Mihaela Rosu, Anca Lutia) si a constat in crearea unei aplicatii de Facebook pe pagina Curaj Romania, in care voluntarii sa se inscrie in sase echipe diferite si sa participe la doua actiuni de ecologizare care sa acopere cele sase sectoare ale capitalei. Intre cele doua actiuni, voluntarii si-au promovat propria echipa si au cautat sa adune cat mai multi sustinatori si membri.

Echipa CSRmedia.ro a sustinut aceasta actiune incurajand Echipa Pozitivilor, care a actionat in sectorul 6 al Capitalei.

“Sustinem actiunile care isi propun si chiar reusesc sa schimbe ceva in comunitati. Si “Curat Romania” se inscrie cu succes in aceasta directie. Numarul mare de voluntari care au luat parte la aceasta actiune arata ca bucurestenilor le pasa de ceea ce se intampla in jurul lor. Ne bucuram ca astfel de proiecte reusesc sa trezeasca spiritul de voluntariat, in special in randul tinerilor”, a declarat Lacramioara Botezatu, Project Manager CSRmedia.ro.

Echipa care a strans cei mai multi participanti la acest proiect a primit doua nopti de cazare cu demipensiune la Casa Padurii din Slanic Prahova, un voucher de transport, iar cea mai activa echipa a fost si ea premiata cu un trofeu realizat din material reciclabil. La final, toate echipele au primit diplome de participare facute din hartie biodegradabila.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.