Planul Unilever pentru un Stil de Viata Durabil a dat roade dupa primul an

Unilever anunta ca la un an de la lansarea Planului pentru un Stil de Viata Durabil s-au inregistrat progrese considerabile la numeroase capitole, de la managementul deseurilor si reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera si pana la diminuarea nivelului de sare din supe si condimente. Odata cu publicarea raportului, Unilever a anuntat ca pana la sfarsitul lui 2012 isi va atinge obiectivul de a procura uleiul de palmier din surse durabile, certificate „Green Palm”, cu trei ani inainte de planul stabilit. Totodata, compania a stabilit acum un nou obiectiv ambitios – acela de a achizitiona tot uleiul de palmier din surse ce pot fi identificate, pana in 2020. Printre progresele inregistrate, Unilever a anuntat ca 24% din materia prima agrara provine din surse sustenabile, fata de doar 14% in 2010. Peste 90% dintre principalele produse Unilever din toata lumea contin, in prezent, mai putin de o treime grasime saturata, iar 20% din totalul de energie utilizata de Unilever este reprezentat de energia regenerabila. In Europa, 100% din electricitatea achizitionata provine din surse regenerabile.
In Romania au fost eliminati toti acizii grasi trans din margarine, sosuri si inghetate. De asemenea, pe parcursul anului 2011, Unilever a redus cu 10% nivelul sarii din noile sortimente de supe si condimente comercializate in magazine.

„Cresterea sustenabila este singurul model acceptabil pentru dezvoltarea unei companii, in viitor, si de aceea Planul Unilever pentru un Stil de Viaţa Durabil este in centrul strategiei noastre de business. Este evident ca sustenabilitatea poate determina cresterea unui business si este incurajator sa remarcam faptul ca brandurile noastre globale active in acest domeniu au crescut in anul 2011. Este, de asemenea, din ce in ce mai clar, ca nu putem gasi singuri soluţii la cele mai stringente probleme, iar cele mai semnificative progrese s-au inregistrat in zonele in care am incheiat parteneriate. De aceea lucram alaturi de organizaţii ca Forumul Bunurilor de Larg Consum, Forumul Economic Mondial, Consiliul Mondial de Afaceri pentru Dezvoltare Durabila, alaturi de autoritati si ONG-uri, pentru a determina schimbari. In Unilever, suntem convinsi ca modelul de business al viitorului este cel bazat pe colaborare”,  a declarat Paul Polman, CEO Unilever.

Unilever vizeaza sa-si extinda activitatile in mai multe zone, prin sustinerea mai multor proiecte. In Romania, brandul Domestos a lansat, la nivel national, in 2009, programul educativ „Igiena acasa si la scoala”. Programul promoveaza beneficiile igienei si sanatatii zilnice, adresandu-se copiilor din gradinite si scoli, profesorilor si parintilor. Proiectul a continuat in 2012 cu cea de-a treia editie, adresandu-se copiilor, profesorilor si parintilor din 10 judete. De asemenea, Unilever sustine programul „Si eu traiesc sanatos”, derulat de Fundatia PRAIS, impreuna cu autoritatile si alte companii din industria alimentara si de retail, ce are ca obiectiv, in urmatorii 5 ani,prevenirea obezitatii infantile in randul copiilor si promovarea stilului de viata sanatos in randul familiilor. Pana in prezent, peste 68.000 de elevi din ciclul primar, din 215 scoli, 2.000 de cadre didactice si 140.000 de parinti au participat la acest program.

Citeste mai jos Planul Unilever pentru un Stil de Viata Durabil.

Unilever Sustainable Living Plan Progress Report 2011

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.