Planul Unilever pentru un Stil de Viata Durabil – Rezultate dupa 2 ani

Unilever a lansat rezultatele dupa doi ani ale Planului Unilever pentru un Stil de Viata Durabil. Conform acestuia, Unilever isi continua obiectivul major ca pana in 2020 sa-si dubleze cifra de afaceri, in timp ce isi va injumatati impactul asupra mediului. Compania a obtinut rezultate foarte bune pe toti cei trei piloni ai Planului pentru un Stil de Viata Durabil: imbunatatirea sanatatii si a bunastarii a peste un miliard de oameni, procurarea in proportie de 100% de materii prime sustenabile si injumatatirea impactului asupra mediului a produselor, de-a lungul intregului lant valoric.

Imbunatatirea sanatatii si a bunastarii. Unilever a ajuns la peste 224 de milioane de oameni prin campanii de incurajare a spalatului pe maini cu sapun, prin furnizare de apa potabila, promovarea igienei orale si cresterea stimei de sine a consumatorilor prin Campania Dove „Descopera Frumusetea”.

In Romania, Domestos, in parteneriat cu Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului, a continuat proiectul educational „Igiena acasa si la scoala”. Proiectul a inceput in 2010 si a fost implementat in peste 630 de scoli, ajungand la 100.000 de copii, 2.000 de profesori si peste 70.000 de parinti. Totodata, Unilever s-a alaturat si anul acesta programului “Si Eu Traiesc Sanatos”, dedicat combaterii obezitatii infantile, implicand, din 2010, 79.500 de copii, 3000 de educatori si peste 160.000 de parinti.

Prezent pe piata din Romania din 2007, Becel a lansat in 2013 o noua varianta cu un profil nutritional mai bun, cantitatea de grasimi saturate din produs fiind redusa cu pana la 25% fata de reteta anterioara. Astfel, produsul contribuie si mai mult la mentinerea sanatatii inimii si a unui nivel normal al colesterolului. De asemenea, nivelul sarii din sortimentele Delikat condimente universale a fost redus cu 10%, iar Knorr Legume in Bucate are un continut scazut de sare (28%).

Procurarea de materii prime sustenabile. Procentul de materii prime sustenabile a crescut considerabil la nivel global, de la 14% in 2010 la 36% in 2012. Totodata, Unilever a instruit 450.000 de cultivatori de ceai privind practicile sustenabile, dintre care 300.000 au primit certificare RainforestAlliance.

Injumatatirea impactului asupra mediului. Fabricile Unilever din intreaga lume deruleaza in continuare programe de reducere a cantitatii de energie, apa, materiale si deseuri existente, aducand din 2008 si pana in prezent economii de 300 de milioane de euro. Acestea au redus cu o treime emisiile gazelor cu efect de sera si au injumatatit cantitatea de deseuri din procesele de productie.

Fabricile din Ploiesti au inregistrat, de asemenea, rezultate importante. In ceea ce priveste fabricarea produselor de ingrijire personala si a locuintei, fata de 2008 s-a redus cantitatea de CO2 cu 44%, iar cea de energie cu 17%. In fabrica de produse alimentare, cantitatea de CO2 s-a redus cu 55%, iar cantitatea de apa utilizata cu 16%.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.