CSRmedia
CSRmedia
CSRmedia - publicatie premiata de Familia Regala a Romaniei

Unilever si Carrefour promoveaza un stil de viata sustenabil

Unilever South Central Europe si Carrefour Romania deruleaza Campania “Impreuna pentru o viata mai buna”, prima promotie comuna din retail care incurajeaza consumatorii sa adopte un stil de viata sustenabil. Pana pe 9 septembrie, cele doua companii ofera cumparatorilor premii, prin care acestia pot face mici schimbari pentru un stil de viata sustenabil. Astfel, consumatorii care achizitioneaza trei produse Unilever din magazinele Carrefour, in valoare de minim 30 lei, vor castiga pe loc premii pentru casa lor, cum ar fi: temporizatoare de dus, filtre de apa limitatoare de consum, becuri economice si mii de produse Unilever. Totodata, consumatorii vor primi informatii despre ce inseamna un stil de viata sustenabil si despre micile schimbari pe care le pot face acasa pentru a contribui la protejarea mediului si, in acelasi timp, pentru a face economii la bugetul familiei.

“Sustenabilitatea este in centrul strategiei noastre de business, din momentul in care procuram materiile prime, pana in momentul in care produsele noastre ajung la consumatori. Unilever este lider in domeniul sustenabilitatii la nivel mondial, iar prin actiunile si produsele noastre dorim sa ii inspiram pe oameni sa adopte acele mici actiuni, mici gesturi zilnice care, adunate, reprezinta o schimbare semnificativa pentru mediu,” a declarat Iulia Boanca, Home Care Category Manager Unilever South Central Europe.

Brandurile Unilever participante in promotie sunt: DERO, OMO, Coccolino, Cif , Domestos, Dove, Rexona, AXE, CLEAR, Brut, Signal, Impulse, Knorr, Delikat, Rama, Delma, BECEL, Hellmann’s , Lipton si noul brand recent lansat de Unilever in Romania, Radox. Promotia se desfasoara in toata reteaua de hypermarketuri Carrefour din Bucuresti.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.