CSRmedia
CSRmedia
CSRmedia - publicatie premiata de Familia Regala a Romaniei

20 Septembrie: Lidl organizeaza o ampla campanie de educatie rutiera pentru copii

Verde la Educatie pentru Circulatie1_editia 2013Compania Lidl organizeaza, pentru al doilea an consecutiv, cea mai ampla campanie de educatie rutiera, sprijinita de Politia Rutiera Romana – „Verde la educatie pentru circulatie”. Astfel, pe 20 septembrie, de la ora 10:00, toti copiii cu varste cuprinse intre 4 si 14 ani sunt invitati sa participe la o lectie interactiva de circulatie rutiera, care se desfasoara simultan in toate parcarile magazinelor Lidl din tara. In 180 de locatii din tara si in fiecare judet, reprezentantii Politiei Rutiere Romane vor fi alaturi de cei mici pentru a-i invata pe acestia cum pot sa devina pietoni responsabili. Cursul are o parte teoretica, in cadrul careia copiii vor invata toate detaliile legate de semnele de circulatie si cele mai importante reguli de care trebuie sa tina cont atunci cand doresc sa traverseze. Ulterior, cei mici vor fi introdusi intr-un orasel miniatural, pentru a pune in aplicare toate cunostintele acumulate.Verde la educatie pentru circulatie2_editia 2013

Georgiana_Tugearu_PR-Manager_Lidl_Romania„Continuam campania de responsabilizare a copiilor, dar si a parintilor deopotriva, pentru a trage un semnal de alarma asupra riscului la care sunt expusi cei mici atunci cand circula singuri pe strada, fara a cunoaste regulile de circulatie. Faptul ca in acest an numarul accidentelor rutiere in care au fost implicati copii a scazut ne demonstreaza ca eforturile noastre pot aduce rezultate incurajatoare”, a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl Romania.

Fata de anul precedent, numarul accidentelor de circulatie in care au fost implicati cu vinovatie copii – intre 4-14 ani, pietoni – este in scadere. Astfel, in primele opt luni ale acestui an s-au inregistrat 288 accidente, in urma carora a rezultat decesul a 30 de copii si ranirea grava a altor 261, comparativ cu 319 accidente inregistrate in 2013 in aceeasi perioada.

Campaniile sociale care au ca scop prevenirea accidentelor rutiere in randul copiilor pot contribui la constientizarea acestei probleme, la informarea celor mici si, pe termen lung, la scaderea numarului de accidente.

Numai anul trecut, la proiectul Lidl „Verde la educatie pentru circulatie” au participat peste 10.000 de copii, care au plecat de acolo cu lectii invatate, dar si cu materiale informative despre acest subiect.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.