23 de agentii de publicitate si PR locale au strans 100 de kilograme de plastic in proiectul Plasti Prix

DSCF5604In perioada septembrie-noiembrie 2019, 23 de agentii de publicitate si PR din Bucuresti s-au alaturat cauzei Plasti Prix, un proiect de responsabilizare cu privire la colectarea selectiva si reciclarea plasticului, destinat industriilor creative si creat de The Institute si Lidl Romania. Cu ocazia proiectului au fost colectate aproximativ 100 de kilograme de plastic.

Pe langa obiectivul de a creste gradul de constientizare si actiune in privinta problemei deseurilor de plastic din tara noastra, proiectul si-a propus ca trofeele acordate la cele mai importante evenimente ale industriei marcom, dar si de design din 2020 sa fie realizate din plastic reciclat.

Cele 23 de agentii care si-au dat leapsa Plasti Prix sunt: Propaganda, Graffiti PR, Kubis Interactive, Jazz Communication, Mercury360, Rusu+Bortun, DaescuBortunOlteanu, Friends TBWA, Geometry Global & Fractal Communications, LoweGroup: Golin, MullenLowe Profero Bucharest, MullenLowe Romania & Initiative Romania, Publicis Romania, Infinit Solutions, Mainstage The Agency, pastel, WOPA & The Public Advisors, WebDigital, Sunday Morning si GMP+Webstyler.

Proiectul Plasti Prix a urmarit sa atraga atentia asupra efectului daunator pe care plasticul il are asupra mediului inconjurator, sa ofere informatii despre conditiile in care acesta poate fi reciclat si sa-i incurajeze pe cei din industriile creative si nu numai sa-si formeze un obicei din colectarea selectiva a plasticului.

Sursa foto: plastiprix.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.