Asociatia pentru Relatii Comunitare organizeaza pe 26 septembrie, la hotelul Howard Johnson din Bucuresti, cea de-a patra intalnire anuala a grupului LBG Romania. Intalnirea este deschisa companiilor care au o practica de CSR si sunt interesate de modalitati eficiente de crestere a rezultatelor la nivelul companiei si al comunitatii. In cadrul intalnirii vor fi abordate teme care sa raspunda la intrebarile: Ce este Semnatura Sociala a companiei tale?; Care este legatura dintre aceasta si strategiile de consolidare a unui brand?; Care este rata de succes in a atrage clientii in proiecte de CSR?; Ce mecanisme eficiente de implicare a angajatilor sunt folosite in Romania?.
Pentru a raspunde cat mai in detaliu dezbaterii legate de implicarea cat mai eficienta a clientilor in sustenabilitatea companiei, va avea loc si o sesiune speciala sustinuta de Guy Champniss, cercetator si consultant in domeniul comportamentului pro-social al consumatorilor si dezvoltarea de brand-uri. Alaturi el vor fi lideri de opinie si practicieni romani din zona de CSR, care ne vor prezenta eforturile pe care le depun companiile lor in a gasi cele mai eficiente si durabile modalitati de implicare in comunitate.
Inscrierile se pot face pe site-ul www.lbg-romania.ro, iar taxa de participare este de 250 RON. Primii 20 de inscrisi vor primi o copie a cartii Brand Valued: How Socially Valued Brands Hold The Key To A Sustainable Future And Business Success.