Connect with us

Hi, what are you looking for?

RAPOARTE CSR

3 septembrie 2011: RE poate schimba lumea in bine

Cum ar fi sa existe un gest la indemana, care sa indrepte lucrurile, sa faca din negativ pozitiv, din statistici ingrijoratoare vesti bune, din alb-negru color, din rau bine? Ar fi posibil!  De fapt, incepând cu 1 septembrie, chiar exista! Gestul se numeste RE si face parte din noua platforma de responsabilitate sociala a Coca-Cola HBC Romania, numita The RE Concept. Csr-romania.ro scrie despre aceasta platforma online a companiei Coca-Cola RE, conceptul schimbării în bine

Smart Atletic in parteneriat cu Fundatia Chance For Life organizeaza anul acesta in cadrul celei de-a treia editii Triathlon Challenge si proba pentru copii –  Trikids Challenge – care va avea loc pe data de 3 septembrie 2011 in localitatea Mamaia, judetul Constanta, scrie Romaniapozitiva.ro. Detalii despre aceasta competitie gasiti aici

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...

#SPECIAL CSR

Echipa CSR Media realizeaza o serie de Interviuri, sub denumirea #SPECIALCSR / Companiile se Implica, cu oamenii de CSR, Marketing sau Comunicare din companiile...