30.000 de angajati Kraft Foods, mobilizati pentru combaterea foametei in lume

Un numar record de voluntari angajati Kraft Foods si-au suflecat manecile pentru a se implica in aceste zile in comunitatile din 60 de tari, din intreaga lume. Campania Kraft, Delicious Difference Week (3-8 octombrie), a atras in acest an 30.000 de angajati in lupta pentru combaterea foametei si pentru promovarea unui stil de viata sanatos. Kraft Foods s-a aliat in aceasta saptamana cu organizatii non-profit puternice, precum Feeding America, Helen Keller International, KaBOOM!, Save the Children.

Anul trecut Kraft a oferit comunitatilor 155.000 de ore de voluntariat, de 3 ori mai mult decat in 2008, cand a debutat programul. In ultimii 25 de ani, compania a donat peste 1 miliard de Euro.

Dulcea si responsabila saptamana mondiala este promovata de Kraft inclusiv pe pagina de Facebook dedicata actiunilor de CSR ale companiei.

Foto: Kraft Foods

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.