Fundatia Coca-Cola finanteaza programul de educatie antreprenoriala „Future Makers”, implementat de Global Shapers Bucharest Hub si Social Innovation Solutions. Acesta se alatura proiectului „La TINEri este Puterea”, initiat si dezvoltat de Coca-Cola HBC Romania, aflat deja in al doilea an de implementare.
Programul „Future Makers” se adreseaza tinerilor cuprinsa intre 20 si 29 de ani, care vor sa dobandeasca cunostintele necesare inceperii unei afaceri.
Acesta are 2 componente de interventie: 35 ateliere de antreprenoriat in 13 judete: Bucuresti – Ilfov, Constanta, Prahova, Brasov, Sibiu, Dolj, Galati, Timis, Cluj, Mures, Bacau, Neamt si Iasi, ce vor avea loc in perioada februarie – mai 2018 si o competitie de initiative antreprenoriale, cu premii totale de 20.000 de euro.
Coca-Cola este o companie care imbratiseaza schimbarea si inovatia, care stie ca succesul inseamna invatare continua si ca spiritul antreprenorial, atat de esential intr-un mediu competitiv, este scanteia care anuleaza limitele si barierele. Si ca toate acestea trebuie sa se regaseasca in oameni – oameni cu viziune si spirit antreprenorial: aceasta este cheia unui lider adevarat – fie el CEO, manager sau antreprenor. Ma bucur ca ne putem implica in cultivarea lui in randul tinerilor printr-un astfel de proiect, precum Future Makers, care are atat de multe beneficii pe termen lung, pentru intreaga societate”, a declarat Constantin Bratu, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola Romania.
Prin intermediul atelierelor de antreprenoriat, „Future Makers” va pune la dispozitia a 1.500 de tineri din Romania informatiile necesare si suportul unei comunitati de profesionisti in afaceri.
Competitia de afaceri va avea mai multe etape. In perioada februarie-mai va avea loc inregistrarea online a initiativelor antreprenoriale. La sfarsitul acestei perioade, vor fi alese 50 de echipe finaliste (initiative antreprenoriale) care vor urma, timp de 3 luni, un program de pregatire si mentorat, in care vor lucra la dezvoltarea planurilor de afaceri.
Programul se va incheia in noiembrie 2018, odata cu anuntarea si premierea castigatorilor.
La TINEri este Puterea
Programul initiat in anul 2017 de Coca-Cola HBC Romania si implementat de Asociatia The Social Incubator, partenerul non-guvernamental selectat, a incheiat primele luni de la implementare cu rezultate remarcabile. Organizat sub forma unor ateliere de dezvoltare personala si profesionala, proiectul se adreseaza tinerilor cu varste cuprinse intre 18 si 25 de ani din categoria NEET (Not in Education, Employment or Training). Incepand cu luna iulie 2017, peste 550 de tineri din Vaslui, Prahova si Bucuresti au participat la atelierele organizate, scopul acestor ateliere fiind imbunatatirea vietii tinerilor prin cresterea sanselor lor de a deveni activi pe piata muncii, dar si prin stimularea capacitatii de a lua decizii care sa le influenteze in bine viitorul.
Pentru noi, Coca-Cola HBC Romania, calitatea programelor pe care le dezvoltam si impactul concret si pozitiv in comunitatile in care activam sunt elemente esentiale. Ne dorim sa angrenam in acest proiect cat mai multi parteneri si sa gasim solutii la o problema care afecteaza un numar mare de tineri: lipsa unui loc de munca si a unor oportunitati de dezvoltare profesionala si personala. 2017 a fost un an pilot pentru initiativa <<La TINEri este Puterea>>, iar rezultatele ne-au depasit cu mult asteptarile. Credem foarte mult in reusita acestui proiect. Il vom continua anul acesta, cu si mai multa energie si tinte chiar mai ambitioase”, a declarat Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC Romania.
Proiectul „La TINEri este Puterea” continua si in 2018 cu planuri si obiective ambitioase: lansarea unei platforme de e-learning, o componenta importanta a programului, extinderea ariei geografice de implementare si cresterea numarului partenerilor institutionali implicati. De asemenea, programul isi propune sa ajunga la peste 3.000 beneficiari din categoria vizata.
„La TINEri este Puterea” este un program local, parte dintr-o initiativa mai ampla a Coca-Cola HBC, denumita Youth Empowered.


Coca-Cola este o companie care imbratiseaza schimbarea si inovatia, care stie ca succesul inseamna invatare continua si ca spiritul antreprenorial, atat de esential intr-un mediu competitiv, este scanteia care anuleaza limitele si barierele. Si ca toate acestea trebuie sa se regaseasca in oameni – oameni cu viziune si spirit antreprenorial: aceasta este cheia unui lider adevarat – fie el CEO, manager sau antreprenor. Ma bucur ca ne putem implica in cultivarea lui in randul tinerilor printr-un astfel de proiect, precum Future Makers, care are atat de multe beneficii pe termen lung, pentru intreaga societate”, a declarat Constantin Bratu, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola Romania.
Pentru noi, Coca-Cola HBC Romania, calitatea programelor pe care le dezvoltam si impactul concret si pozitiv in comunitatile in care activam sunt elemente esentiale. Ne dorim sa angrenam in acest proiect cat mai multi parteneri si sa gasim solutii la o problema care afecteaza un numar mare de tineri: lipsa unui loc de munca si a unor oportunitati de dezvoltare profesionala si personala. 2017 a fost un an pilot pentru initiativa <<La TINEri este Puterea>>, iar rezultatele ne-au depasit cu mult asteptarile. Credem foarte mult in reusita acestui proiect. Il vom continua anul acesta, cu si mai multa energie si tinte chiar mai ambitioase”, a declarat Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager, Coca-Cola HBC Romania.