Adform a lansat un serviciu de monitorizare a amprentei de carbon digitale

Adform, una din cele mai mari companii globale independente ce oferă o platformă integrată de publicitate online lansează în România un serviciu de monitorizare a amprentei de carbon digitale.

Prin intermediul acestei funcționalități, companiile vor putea accesa o soluție adaptabilă și scalabilă pentru a lua în considerare emisiile de carbon în deciziile și campaniile lor publicitare. Totodată, din punct de vedere operațional, acestea vor putea utiliza o singură platformă pentru a măsura amprenta de carbon, pentru a transfera bugetul către medii sustenabile și pentru a reduce emisiile.

Tehnologia este implementată în parteneriat cu Scope3, compania care a dezvoltat o metodă inovatoare de evaluare a emisiilor de gaze cu efect de seră asociate cu activitățile indirecte ale unei organizații. În contextul publicității, utilizarea Scope 3 se referă la măsurarea și reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră asociate cu practicile de publicitate și marketing, inclusiv producția de materiale publicitare, campanii publicitare, distribuția și impactul produselor publicitare asupra consumatorilor.

Primul test de măsurare a amprentei de carbon prin intermediul platformei Adform a fost făcut de brandul Audi în Cehia, în luna aprilie a acestui an, ca parte a unei campanii digitale ce a avut ca scop lansarea gamei de vehicule complet electrice Audi e-tron pe piața cehă.

Utilizarea serviciului de monitorizare a amprentei de carbon digitale Adform a condus la o scădere cu 52% a emisiilor de carbon a campaniei de publicitate digitală Audi față de media pieței. În plus, reducerea emisiilor de carbon a fost realizată în tandem cu menținerea și îmbunătățirea performanței campaniei, ceea ce a dus la o creștere de 65% a CTR față de datele istorice de performanță ale Audi în campaniile anterioare. Prin excluderea dinamică a 30% din mediile cu cele mai mari emisii de pe piață, Adform a optimizat amprenta de carbon a campaniei de publicitate digitală Audi, reducând emisiile la 131 gCO2PM (grame de emisii de carbon la mia de impresii), față de media pieței de 276 gCO2PM.

Funcția de reducere a emisiilor de carbon are la bază două criterii importante și anume distribuția media și selecția de anunțuri, care reprezintă 70% din evaluarea totală a publicității digitale.

Obiectivele companiei Adform se îndreaptă către dezvoltarea și implementarea unui model amplu de ESG. Recent, Adform s-a alaturat și rețelei Ad Net Zero, o asociație profesională ce urmărește să promoveze practici durabile în cadrul industriei de publicitate și marketing și să încurajeze reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră asociate campaniilor publicitare.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Îți mulțumim pentru feedback!