CSRmedia
CSRmedia
CSRmedia - publicatie premiata de Familia Regala a Romaniei

#AFACERISUSTENABILE 2023: Georgiana Miron, Director Marketing, Comunicare și Servicii Clienți Groupama Asigurări

Echipa CSR Media a invitat reprezentanții celor mai importante companii ce derulează proiecte de Sustenabilitate și Responsabilitate Socială să vorbească despre schimbările apărute în politica de sustenabilitate a companiei în 2022, despre lecțiile învățate și despre provocările și oportunitățile din domeniul Sustenabilității în 2023, în cadrul proiectului editorial #AfaceriSustenabile2023.

În continuare puteți citi răspunsul dat de Georgiana Miron, Director Marketing, Comunicare și Servicii Clienți Groupama Asigurări.


 

  1. Ce schimbări a adus anul 2022 în politica de sustenabilitate a companiei?

2022 a fost anul în care am accelerat și ne-am pregătit pentru o nouă perspectivă a sustenabilității, încă și mai ambițioasă, un element care este astăzi inconturnabil în strategia oricărei companii.

A fost așadar un an în care am consolidat integrarea sustenabilității pe mai multe niveluri de business, un an în care am rămas alături de comunități, în modul nostru specific, pornind de la nevoile reale, așa cum sunt ele percepute de către membrii comunității respective, pe care le-am adresat prin proiecte gândite împreună cu echipa noastră. Programul se numește Ambasador CSR și a pornit tocmai din dorința noastră de a avea un impact semnificativ în comunități și de a încuraja voluntariatul în rândul colegilor. În cei trei ani de proiect am strâns sute de voluntari și beneficiari din diverse orașe ale țării și am implementat proiecte cu impact în zone diferite: combaterea inegalităților, facilitarea accesului la educație și cultură, îmbunătățirea nivelul de trai, încurajarea practicării sportului și a activităților recreative sau protejarea mediului înconjurător.

  1. Care a fost cea mai importantă lecție învățată în 2022? Dar cea mai mare satisfacție profesională din această perioadă?

Satisfacția profesională vine din faptul că suntem liderul pieței, fără ca acest lucru să fi fost un obiectiv în sine, el fiind mai degrabă o confirmare, o recunoaștere a faptului că ceea ce am construit până acum este solid, durabil. Și, poate cel mai important, ne arată că suntem pe drumul cel bun. Tot acest drum a venit și cu „lecții”, fără indoială.

  1. Care considerați că vor fi cele mai mari provocări în domeniul sustenabilității în acest an? Dar și cele mai mari oportunități?

Cred că cele mai mari provocări țin de adaptarea la reglementări încă în evoluție și, bineînțeles, de întregul proces prin care integrăm toate aceste schimbări la ecosistemul fiecăruia dintre noi. În ceea ce privește oportunitățile, cred ca avem o ocazie bună pentru a întări o cultură orientată spre valori, și altele decât cele financiare.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.