Allianz-Tiriac sustine campania “Viitorul striga prezent!”, desfasurata de SOS Satele Copiilor

Allianz - Tiriac Virgil Soncutean si RazvanAllianz-Tiriac sustine campania “Viitorul striga prezent!”, desfasurata de SOS Satele Copiilor Romania, o initiativa de strangere de fonduri pentru sustinerea la scoala a celor aproximativ 200 de copii si tineri care cresc acum sub ocrotirea organizatiei.

Pentru a creste nivelul de constientizare a acestui obiectiv, Virgil Soncutean, directorul general al companiei a petrecut o zi alaturi de micutul Razvan, copil crescut si sustinut de comunitatea SOS. Acesta l-a incurajat pe Razvan sa indrazneasca, sa gandeasca mare, sa ramana curios, muncitor si corect, sa nu renunte niciodata chiar daca va intalni si obstacole de-a lungul vietii.

De peste trei ani, Allianz-Tiriac este parte din lumea SOS Satele Copiilor Romania, investind intr-un viitor sigur pentru copiii si tinerii din aceasta comunitate. Experienta in care am fost implicat alaturi de Razvan reprezinta o reiterare a angajamentului asumat pe termen lung fata de copiii din Comunitatea SOS Satele Copiilor”, a declarat Virgil Soncutean, Director general Allianz-Tiriac.

Potrivit datelor Eurostat, rata abandonului scolar timpuriu situeaza Romania intre primele trei state ale Uniunii Europene. Saracia extrema si responsabilitatile domestice sunt piedici cu niste consecinte puternice pentru copiii provenind din medii defavorizate. Cea mai grava dintre acestea este abandonul scolar.

Eforturile SOS Satele Copiilor Romania si ale partenerilor nostri au fost rasplatite cu rezultate bune in 2016: o promovabilitate scolara de 99% pentru copiii aflati in grija organizatiei. Totodata, 90% dintre tinerii care au iesit de sub protectia SOS in ultimii 25 de ani si-au gasit un loc de munca stabil si sunt bine integrati in societate”, a declarat Diana Podaru, Director General SOS Satele Copiilor Romania.

Donatiile colectate in aceasta campanie sunt utilizate pentru acoperirea cheltuielilor pe intreg parcursul anului scolar, pentru achizitionarea de rechizite, imbracaminte si incaltaminte noua, pentru costurile de ingrijire medicala, terapie psihologica si activitati extra-scolare.

Pe langa sprijin financiar, copiii au nevoie si de modele: pe parcursul campaniei, copiii s-au intalnit cu persoane care le pot influenta pozitiv cursul vietii. Pana acum, in campanie au fost implicati: Ciprian Marica, Paul Ipate si Octavian Strunila, Loredana Groza, Catalin Maruta, Corina Caragea, Ana-Maria Prodan, Adela Popescu, Dana Rogoz si Virgil Soncutean (CEO Allianz-Tiriac Asigurari).

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.