Americanii voteaza cel mai bun parteneriat Corporate-ONG

Parteneriatul dintre sectorul privat si cel nonprofit este, in aceste zile, in prim-planul evenimentelor societatii civile din Statele Unite. “Best Partnership Award” este un eveniment anual organizat de Business Civic Leadership Center (BCLC), structura oganizationala afiliata Camerei de Comert Americane, care rasplateste cele mai constante si eficiente parteneriate dintre companii si organizatiile neguvernamentale. Parteneriatul anului va fi stabilit de catre cetatenii americani, invitati sa voteze online pe site-ul BCLC, pe baza adresei de email inscrise in pagina de vot. In cele doua saptamani de la lansare, au fost inregistrare peste 17.000 de voturi, ultima zi din competitie fiind 28 octombrie.

Cele mai bune 5 tandemuri ramase in concurs sunt:

Allstate Insurance/The Allstate Foundation & National Network to End Domestic Violence – parteneriat dedicat luptei impotriva violentei domestice, prin care au fost formati 2963 de consultanti in violenta domestica, din 33 de state americane, care au consiliat pana acum 25.324 de victime;
The Dow Chemical Company & Habitat for Humanity International – parteneriat cu un istoric de 28 de ani, Dow sprijinind constructia a 25.000 de locuinte pentru familiile sarace, in 20 de tari din intreaga lume;
Grainger & American Red Cross In 2005, Grainger a devenit Sponsorul National Oficial al Crucii Rosii Americane, in crearea unui corp de volunari corporatisti, pregatiti sa intervina in situatii de urgenta;
Intel Corporation & Society for Science & the Public – parteneriat inceput in 1997, cu scopul de a sprijini elevii, studentii si profesorii in cercetarea si identificarea de solutii la problemele reale cu care se confrunta societatea;
Target & The Mission Continues cele doua structuri organizationale s-au aliat pentru a-i ajuta pe veteranii armatei americane sa ramana activi prin implicarea lor in comunitate.

Detalii despre acest eveniment pot fi citite aici

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.