Amway Romania a investit 28.000 de euro in dezvoltarea programului “Compania”

Amway _Parteneriat Junior AchievementAmway Romania isi consolideaza in acest an sprijinul oferit in dezvoltarea programului national “Compania”, initiat de Junior Achievement, ca parte a angajamentului pentru responsabilitate sociala corporativa. Acest program permite elevilor sa invete si sa puna bazele primei lor experiente de afaceri si antreprenoriat. In urma acestei experiente, elevii din clasele IX – XII vor dobandi o parte din abilitatile necesare pentru a reusi in viitoarele lor cariere. Pana in prezent, Amway Romania a investit 28.000 de euro in dezvoltarea programului “Compania”. In fiecare an, aproximativ 1.000 de tineri au posibilitatea de a crea si conduce propria lor afacere. In acest demers, 25 de Intreprinzatori Privati Autorizati Amway, din intreaga tara, s-au oferitAmway _Parteneriat Junior Achievement_2014 sa-si impartaseasca cunostintele, sa-i invete si sa-i initieze pe tinerii participanti in dezvoltarea unui plan de afaceri, precum si in dezvoltarea abilitatior necesare pentru a reusi ca antreprenor.

Ioana Enache, Director General Amway Romania“Am privit cu mare interes proiectul Junior Achievement, inca de la implicarea noastra din 2012, pentru ca impartasim aceleasi valori cu privire la antreprenoriat. Amway Romania sprijina persoanele vizionare care cauta independenta financiara prin a-si incepe propria afacere. Noi credem ca sustinerea tinerilor din licee si a proaspetilor studenti in efortul de a fonda propria lor companie, reprezinta parcurgerea primului pas pentru ca visul lor de a fi antreprenori sa devina realitate”, a declarat Ioana Enache, Director General Amway Romania.

In timpul programului, tinerii sunt ghidati sa lucreze ca intr-o companie reala, care pregateste lansarea pe piata a unui nou produs sau serviciu. Ca urmare a derularii acestui program in anul scolar 2012 – 2013, un procent de 81% din elevii inscrisi au afirmat ca li s-a schimbat punctul de vedere cu privire la antreprenoriat (raspunsurile au fost legate de atitudini, competente, implicare, comunicare, de nivelul de constientizare personala si de dezvoltare a carierei) si 87% au considerat ca programul i-a inspirat in viitoarele lor alegeri profesionale.

“Compania” este un program de educatie antreprenoriala, initiat si dezvoltat in zonele urbane si rurale, in parteneriat cu institutiile publice si private de invatamant din intreaga tara, parte a unui cadru de cooperare dintre Junior Achievement Romania si Ministerul Educatiei Nationale.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.