Amway sprijina antreprenoriatul in randul tinerilor din Romania

Amway Romania a incheiat un parteneriat educational cu organizatia non-guvernamentala Junior Achievement, implicandu-se in programul „Compania”. In cadrul acestuia, elevii de liceu si studenti beneficiaza de un proiect de educare antreprenoriala, „Vanzarile directe – un antreprenoriat de succes!”. Cursul ofera elevilor oportunitatea de a se pregati pentru conducerea propriei afaceri, avand ca suport consultantii voluntari din cadrul Amway. Acestia ii vor invata pe elevi ce presupune infiintarea, functionarea si succesul unei societati comerciale, cum sa ia viitoarele decizii de afaceri si cum sa structureze un plan de afaceri.

„Suntem bucurosi ca facem parte din acest proiect educational si contribuim la dezvoltarea spiritului antreprenorial al tinerei generatii. Antreprenoriatul presupune excelenta in domeniul ales si suficienta motivatie pentru a reusi, iar prin acest program elevii participanti vor avea oportunitatea de a-si descoperi talentul, potentialul si de a-si seta viitoarele obiective profesionale. Aceasta initiativa se aliniaza culturii companiei Amway, care de peste 53 de ani stimuleaza sansele celor care doresc sa inceapa o afacere proprie”, a declarat Ioana Enache, Director General, Amway Romania.

Potrivit unui studiu realizat in Europa de catre Junior Achievement referitor la impactul programelor educationale bazate pe activitati „learning by doing” asupra studentilor, evidentiaza ca peste 40% dintre participanti şi-au schimbat planurile de viitor şi au decis sa urmeze studii universitare. Alti 25% dintre respondenti au devenit interesati sau dornici sa-şi inceapa propria afacere, iar peste 10% au hotarat sa urmeze o cariera in afaceri.

Programul „Compania” a inregistrat in Europa un numar de 226.184 de studenti participanti. In Romania, programul se deruleaza in institutii de invatamant, publice si private din 25 de localitati, printre care si Bucuresti, in baza parteneriatului cu Ministerul Educatiei, Cercetarii si Inovarii. Participantii sunt elevi de liceu si studenti, cu varste intre 15 si 30 ani, carora li se ofera un modul teoretic structurat in patru etape, precum si o parte practica, prin care acestia au oportunitatea de a-si conduce propria afacere. O parte importanta a acestui proiect educational se concentreaza pe educarea tinerilor de la realizarea unui buget, pana la tehnici de vanzare si de mentinere a relatiilor cu clientii.

 

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.