Angajatii HP din Romania au facut front comun impotriva cancerului

Hewlett-Packard (HP) Global e-Business Operations Centre (GeBOC ) a derulat un program de informare si prevenire a cancerului care s-a transformat, prin efortul comun al tuturor angajatilor, intr-o campanie de strangere de fonduri impresionanta pentru colegii diagnosticati cu afectiuni cronice. Power of Prevention, un program de informare despre cancer si posibilitatile de prevenire si depistare a acestei maladii, este unul dintre cele mai ambitioase programe desfasurate de compania americana in centre din intreaga lume, sub umbrela proiectului „Winning with Wellness”. Aflata la a treia editie in centrul de servicii partajate din Romania, campania a strans alaturi voluntari nu numai din randurile echipei din Bucuresti, ci si din cadrul centrului de cercetare-dezvoltare de software de la Cluj. Voluntarii au promovat masurile de prevenire a cancerului atat cu ajutorul a numeroase materiale si sesiuni informative, cat si prin intermediul website-ului global al campaniei, implicand astfel peste jumatate din numarul de angajati ai HP din Romania.

“Aceasta campanie aduce in discutie un subiect sensibil, dar care ne afecteaza, direct sau indirect, pe multi dintre noi. Sunt bucuros sa vad multi dintre colegi implicati direct in campaniile de informare si mandru de actul prompt de solidaritate al echipei. Le multumesc tuturor si reconfirm implicarea companiei in initierea si sustinerea viitoare a acestor proiecte” , a declarat Andrei Romanescu, Managing Director HP GeBOC.

Interactiunile cu oamenii au generat discutii active si au scos la iveala povesti de viata impresionante, unele dintre ele chiar ale colegilor de birou, afectati de teribila maladie si aflati in plina lupta cu cancerul. In acel moment, ca o voce comuna, toti cei implicati in campanie au vrut sa faca mai mult, sa-i ajute asa cum pot pe cei aflati in suferinta. Un mecanism ingenios de strangere de fonduri sub forma unei tombole cu premii simbolice a fost pus la lucru aproape imediat, colegi din cele doua centre HP din Bucuresti si Cluj fiind antrenati in proiect. Contravaloarea tichetelor de participare la tombola, colectata pe parcursul a doua saptamani, a fost directionata  catre un fond de solidaritate. Acest fond a fost pus imediat la dispozitia unuia dintre colegii lor care avea cea mai mare nevoie de acces la resurse financiare pentru tratamente. Implicarea participantilor a fost extraordinarasi emotionanta, multi dintre managerii de echipe aflandu-se in prima linie pe tot parcursul campaniei.

Angajatii companiei au fost incurajati sa transmita mai departe informatiile catre familiile, prietenii sau cunoscutii lor, pentru ca impreuna sa poata preveni si scadea incidenta afectiunilor de acest fel.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.