CSRmedia
CSRmedia
CSRmedia - publicatie premiata de Familia Regala a Romaniei

Angajații Ursus Breweries și-au unit forțele de la distanță și au plantat ”Livada URSUS”

ursus - 1Peste 750 de angajați ai Ursus Breweries și-au unit forțele de la distanță și au plantat, concomitent, pomi fructiferi, în cadrul programului de voluntariat ”Livada URSUS”.

Prin acest program, realizat cu sprijinul Asociației Viitor Plus, angajații Ursus Breweries au plantat simultan, la finalul lunii noiembrie, aproximativ 1500 de pomi fructiferi. Ca urmare a multitudinii de zone în care s-a desfășurat concomitent programul de voluntariat, fiecare angajat a contribuit la crearea unei livezi simbolice, „întinsă” în aproape toată țara.

Cu această acțiune, Ursus Breweries s-a alăturat programului Plantarea virtuală “Adoptă un copac!”, prin care Asociația Viitor Plus contribuie la plantarea cât mai multor copaci, de la distanță.

Mihnea Ratte www.instagram.com/mihnearatte/„Implicarea în comunitățile din care facem parte este deja o tradiție pentru noi, iar prin această acțiune de voluntariat am demonstrat că pentru a face bine putem să acționăm și individual, ca parte a unui efort comun. Este al doilea an în care contextul ne determină să apelăm la o soluție „la distanță”, astfel încât colegii mei să poată participa în condiții de siguranță la acțiuni de voluntariat. Le mulțumesc tuturor celor care s-au implicat și au arătat, încă o dată, că facem parte dintr-o echipă puternică și inimoasă.”, a declarat Robert Uzună, Vicepreședinte Corporate Affairs Ursus Breweries.

Acțiunea de plantare, desfășurată simultan în București, Cluj, Timișoara, Brașov, Buzău și nu numai, marchează în același timp Ziua Internațională a Voluntariatului, care promovează și recunoaște munca voluntarilor de pretutindeni.

Fiecare angajat Ursus Breweries a avut la dispoziție doi pomi fructiferi, unul pe care să-l planteze personal și pe al doilea să îl ofere cuiva drag pentru a reface, printr-un gest simbolic, interacțiunea umană influențată de perioada restricțiilor. De asemenea, în cadrul campaniei, a fost dezvoltat, împreună cu un specialist în horticultură, un ghid de plantare și îngrijire pentru pomi fructiferi. Ghidul este pus la dispoziția publicului larg pe www.adoptauncopac.ro.

Aceste acțiuni vor continua de anul viitor sub umbrela noii strategii de voluntariat RE:CONNECTION a grupului Asahi Europe & International, din care Ursus Breweries face parte. RE:CONNECTION își propune să sprijine comunitățile prin trei direcții principale: ajutor în caz de dezastre, alimentație și programe de mediu.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.