Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Ariston Thermo România a dotat 51 de spatii ale Salvamont România cu centrale termice și boilere

Ariston_Salvamont_3Ariston Thermo România continuă parteneriatul cu Asociația Națională a Salvatorilor Montani din România (Salvamont) în urma căruia au fost donate echipamente termice perfomante pentru a asigura condiții optime de lucru în bazele de salvare și pentru a facilita intervențiile în situațiile de urgență. Astfel, în ultimii trei ani Ariston a dotat 51 de centre și baze de salvare cu centrale termice în condensare și boilere electrice de ultimă generație.

În ultimii trei ani, echipele Salvamont din întreaga țară au salvat peste 23.000 de persoane accidentate pe munte și în alte locuri greu accesibile. În anul 2020, din cauza restricțiilor internaționale de călătorie numărul turiștilor pe munte a crescut semnificativ, implicit și incidentele montane care au necesitat intervenția salvamontiștilor.

Campania Ariston a ajuns în 17 județe în care activeză Salvamont și printre centrele de salvare care vor fi dotate cu echipamente Ariston se numără și cele situate în județele Prahova, Gorj și Suceava, zone în care există un flux anual crescut de turiști. În funcție de dimensiunea și caracteristicile tehnice ale spațiilor dotate, Ariston a instalat centrale termice cu puteri cuprinse între 24 și 70 de kW, în timp ce modelele de boilerele au volume cuprinse între 30 și 300 de litri.

2020 Ariston- catalinSuntem onorați să continuăm acest parteneriat pentru al treilea an și să fim alături de salvatorii montani – cei care ies în fiecare zi din zona de confort pentru binele nostru, al celor care iubim muntele. Ducem, astfel, mai departe angajamentul asumat la nivel global de către Ariston de a asigura confortul chiar și acolo unde este greu de obținut, dar mai ales acolo unde putem transforma lumea într-un loc mai bun și mai confortabil”, spune Cătălin Drăguleanu, Country Manager Ariston Thermo România.

Peste 1.100 de salvatori profesioniști și voluntari, care asigură patrularea preventivă și participă anual la misiuni de salvare în peste 100 de zone montane, vor beneficia de îmbunătățirea condițiilor de lucru din bazele, posturile de intervenție și cabinetele medicale Salvamont. Prin acest parteneriat, Ariston Thermo a reușit să asigure confortul termic pentru aproximativ jumătate din totalul bazelor Salvamont din România.

Salvatorii montani sunt obișnuiți  să activeze în condiții foarte grele, se confruntă constant în sezonul rece cu vânt de peste 100 km/h, ceață, ploi torențiale, zăpadă, gheață și viscol. Este foarte important să avem o infrastructură bună la nivelul centrelor de salvare care să le ușureze munca și să le ofere condiții minime de confort, siguranță și igienă, pentru a crește șansele de salvare ale celor care au nevoie de ajutorul lor, ” a declarat prof. Sabin Cornoiu, Președintele Asociației Naționale a Salvatorilor Montani din România.

Parteneriatul cu Salvamont face parte din platforma extinsă de programe sociale, Ariston pentru Comunitate, un demers al Ariston Thermo România de a sprijini prin donații organizațiile non-guvernamentale locale și de a asigura confort în special categoriilor vulnerabile.

În cadrul acestei inițiative, compania continuă și parteneriatul cu Crucea Roșie Română, donând boilere electrice performante în zeci de județe către instituții de învățământ, spitale, cămine de bătrâni sau centre de recuperare medicală.

De peste 4 ani,  Ariston derulează proiecte pe termen lung: Ariston Comfort Challenge care asigură confortul acolo unde pare imposibil de atins, susținerea unor proiecte cu mare impact social, așa cum sunt proiectele Magic Home și Magic Camp sau BIG BUILD, evenimentul social de construire accelerată și voluntariat organizat de către Habitat for Humanity. De asemenea derulează contant parteneriate cu fundații și asociații non-guvernamentale precum Salvați Copiii, Autism Voice sau Fundația Regina Maria. De echipamentele Ariston vor beneficia persoane pentru care apa caldă este de cele mai multe ori un lux.

URMARITI MAI JOS UN MATERIAL VIDEO REALIZAT IN CADRUL CAMPANIEI.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...

CSR EVENIMENTE

Echipa CSR Media continua seria Seminariilor dedicate Comunitatii de CSR, ce vin sa raspunda unei nevoi concrete, legata de crearea unei Comunitati active a...