Asociatia ACTIV a lansat proiectul-pilot al campaniei educationale Fii tu! Fii original!

Campania Fii tu Fii original, Activ (2)Asociatia pentru Combaterea Traficului Ilicit Viitorul (ACTIV) a lansat proiectul-pilot al campaniei educationale “Fii tu! Fii Original!“.

Aceasta isi propune sa informeze si sa educe tanara generatie in vederea schimbarii atitudinii cu privire la produsele de contrabanda si contrafacute. Acesta este primul pas dintr-o campanie nationala ce se va derula in liceele din Bucuresti si din tara, pana la sfarsitul anului 2019.

Dupa o atenta observare si cercetare a fenomenului, am ajuns la concluzia ca numai prin educatie vom reusi sa schimbam atitudinea cetatenilor fata de produsele de contrabanda si contrafacute. De aceea, dorim sa ne concentram pe latura preventiva prin campania de informare si educare a liceenilor –  “Fii tu! Fii original!”. Avem incredere in puterea de schimbare a tinerei generatii. Tinerii vor intelege ca joaca un rol important in acest lant –  cel de consumator Campania Fii tu Fii original, Activ (1)care influenteaza radical oferta acestei piete ilicite”, a declarat Daniel Maracineanu, Director General al Asociatiei ACTIV.

Achizitionarea de produse provenite din surse ilicite prezinta pe de o parte un risc major pentru sanatatea populatiei si, pe de alta parte, contribuie la diminuarea veniturilor aduse la bugetul de stat, privat astfel de sute de milioane de euro. Acesti bani ar putea fi investiti in domenii prioritare pentru Romania: educatie, sanatate si infrastructura.

“Produsele cosmetice contrafacute sau vandute in afara lantului oficial de distributie sunt o amenintare reala pentru sanatatea consumatorilor. In comertul ilicit poti gasit cu usurinta produse expirate, care nu respecta conditiile de stocare, cu ambalaje deteriorate sau desigilate si care nu ofera nicio garantie ca legislatia privind normele de sanatate si siguranta este respectata. Toate aceste produse sunt usor accesibile adolescentilor, fie ca sunt vehiculate in cercurile de prieteni, fie ca sunt vandute pe retele de socializare, online. Tinerii isi risca sanatatea, iar asta cere actiuni imediate. In completarea eforturilor autoritatilor de a combate comertul ilicit si traficul de produse contrafacute, este necesar sa facem consumatorii constienti de riscurile la care se supun si sa ii ajutam sa ia decizii corecte pentru sanatatea lor”, a declarat Simona FIRTAT, Corporate Communication and Public Affairs Manager, L’Oreal Romania.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.