Asociatia Berarii Romaniei recomanda: “Cedeaza Volanul Cand Bei”!

cedeaza-volanul-cand-beiAsociatia Berarii Romaniei continua, pentru cel de-al noualea an consecutiv, campania ”Cedeaza Volanul Cand Bei” menita sa atraga atentia conducatorilor auto sa adopte un comportament responsabil atunci cand consuma bauturi alcoolice. Demarata din nou in perioada sarbatorilor de iarna, campania isi propune sa explice conducatorilor auto cat este de important sa nu urce la volanul masinii dupa o petrecere in timpul careia au consumat bauturi alcoolice, ci sa recurga la orice alt mod pentru a ajunge cu bine acasa: sa apeleze la un prieten care nu a baut, sa ia un taxi sau sa foloseasca mijloacele de transport in comun.

Mesajul central al campaniei le aminteste soferilor sa nu se bazeze pe noroc atunci cand vine vorba de siguranta lor si a celor dragi, daca consuma alcool la o petrecere, si incurajeaza grupurile de prieteni ca de la inceputul serii sa-si desemneze un sofer care sa nu consume alcool in acea seara, pentru a fi siguri ca toata lumea ajunge cu bine acasa.

Conform datelor furnizate de la Politia Romana, in fiecare an, sute de accidente grave de circulatie sunt produse din vina conducatorilor auto care se urca la volan sub influenta alcoolului:

De la inceputul lui 2016, 689 accidente grave au fost produse pe fondul consumului de alcool. In aceste accidente au decedat 102 persoane, iar 698 persoane au fost accidentate grav;

In perioada sarbatorilor de iarna a anului trecut (15.12.2015 – 15.01.2016), 69 accidente grave au fost produse pe fondul consumului de alcool. In aceste accidente au decedat 16 persoane, iar 72 persoane au fost accidentate grav.

Dezvoltata sub un concept larg adoptat la nivel european, Designated Driver, editia de anul acesta a campaniei a prevazut mai multe activitati de promovare, menite sa atraga atentia publicului si sa promoveze mesajul principal: Cedaza volanul cand bei!

Astfel, in cluburi si restaurante din Centrul Vechi al Bucurestiului au avut loc activari prin intermediul carora clientii localurilor au fost invitati sa isi aleaga de la inceputul serii modalitatea prin care sa ajunga cu bine acasa, in cazul in care au decis sa consume bauturi alcoolice.

Motorul promovarii campaniei l-a constituit insa provocarea adresata unui grup de cinci dintre cei mai cunoscuti bloggeri (Chinezu, Cismaru, Eftimie, Mariciu, Crivat) de a intra in rolurile unor petrecareti care nu au decis de la inceputul serii cum vor ajunge acasa dupa o noapte petrecuta in oras. Pentru toti seara a luat o turnura neasteptata, dar totusi cu final fericit. Si de aceasta data sansa este cea care ofera o lectie, prin aparitia salvatoare a unui necunoscut transformat rapid in prieten de nadejde care, pentru ca nu bause, ii conduce intr-un loc unde sunt in siguranta.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.