OBIECTIVE
Spre ce tindem
Obiectivele asociaţiei, având în vedere realizarea scopului, sunt următoarele:
Susţinerea sectorului de afaceri în adoptarea strategiilor de dezvoltare care corespund nevoilor organizaţiei şi ale părţilor interesate, protejând în acelaşi timp resursele umane şi resursele naturale care vor fi necesare în viitor.
Crearea de leadership în cadrul sectorului de afaceri pentru comunicare adecvată şi eficientă, pentru educarea publicului asupra rolului şi însemnătăţii responsabilităţii sociale şi a societăţii civile.
Dezvoltarea de parteneriate viabile intersectoriale care conduc la dezvoltarea capacităţii de acţiune comune pentru rezolvarea problemelor comunităţii.
Organizarea de evenimente reprezentative pentru sectorul de afaceri pe teme care privesc responsabilitatea socială în comunitate, identificarea de probleme şi soluţii în domeniu şi propunerea de strategii şi direcţii de acţiune.
Realizarea, publicarea şi comercializarea de studii, materiale, cărţi şi alte publicaţii care contribuie la promovarea şi dezvoltarea responsabilităţii sociale în România.
Desfăşurarea de activităţi/proiecte/programe de conştientizare, informare, educaţie, instruire şi mobilizare a oamenilor – copii, tineri, adulti, seniori – în iniţiative privind problemele cu care se confruntă comunitatea, în contextul larg al dezvoltării durabile.
Desfăşurarea de activităţi generatoare de venit, menite a susţine iniţiativele şi proiectele Asociaţiei, în concordanţă cu scopul şi obiectivele acesteia.
Promovarea şi dezvoltarea sustenabilităţii afacerilor prin obţinerea de beneficii pentru organizaţie (îmbunătăţirea imaginii şi reputaţiei organizaţiei, creşterea eficienţei operaţionale, creşterea vânzărilor şi a loialităţii clienţilor, obţinerea avantajului competitiv, asigurarea beneficiilor pentru acţionari, creşterea performanţei financiare):
creşterea motivării acestora, îmbunătăţirea unităţii echipelor, reducerea conflictelor interne, eliminarea practicilor neetice, dezvoltarea solidarităţii sociale;
promovarea incluziunii sociale, îmbunătăţirea cooperării cu organizaţiile neguvernamentale, instituţiile statului, clienţi, furnizori, competitori;
reducerea impactului activităţii economice asupra aerului, apei, solului, resurselor naturale epuizabile, reducerea consumului de energie, promovarea reciclării şi refolosirii materialelor;
Facilitarea comunicării sustenabilităţii iniţiativelor organizaţionale prin promovare şi consultanţă în elaborarea rapoartelor de sustenabilitate şi a proiectelor de responsabilitate socială.
Promovarea şi cultivarea responsabilităţii sociale în România prin diseminarea de informaţii relevante prin instrumente şi canale proprii de comunicare online şi offline.
Promovarea, stimularea şi cultivarea unei cetăţenii democratice active axată pe principii şi valori ale drepturilor omului, ale respectului demnităţii umane, diversităţii, participării, solidarităţii şi incluziunii sociale.
Realizarea de activităţi/proiecte/programe de promovare, stimulare şi abordare a actului cultural-artistic şi educaţional calitativ, ca mijloc de dezvoltare a competenţelor specializate, a nivelului intelectual individual si a capacităţii umane de analiză şi gândire critică, creativă şi inovativă.
ASOCIAŢIA CSR MEDIA FOR BUSINESS SUSTAINABILITY/ CSR Media Pentru Sustenabilitatea Afacerilor este organizație înregistrată în Registrul Special al persoanelor juridice fără scop patrimonial.