Atitudinea RE, transmisa de Coca-Cola prin intermediul unei platforme online

Compania Coca-Cola a lansat, incepand cu luna septembrie, o noua platforma de responsabilitate sociala denumita The RE Concept. Platforma este dezvoltata online pe site-ul www.thereconcept.ro si pe retelele sociale.

“Credem cu sinceritate ca nu e asa greu sa schimbi lumea. Doar ca in locul unui Sisif blestemat sa mute muntele din loc, preferam varianta eficienta in care fiecare om muta o singura pietricica, iar la final geografia e alta. Din toate micile gesturi ale oamenilor, adunate la un loc, se compun marile realizari. Din toate RE-urile celor care vor intra pe site se compune o comunitate care REciclează ambalajele, REcastiga dreptul la aer curat, REactioneaza inteligent, REformeaz sistemul si REgandeste felul in care se implica”, spun reprezentantii Coca-Cola.

Initiativa companiei isi propune sa arate ca un gest simplu, multiplicat de milioane de oameni, poate schimba in bine lumea, cea reala si cea virtuala.

Pentru mai multe informatii, click aici

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.