Connect with us

Hi, what are you looking for?

STIRI BUNE

Atitudinea RE, transmisa de Coca-Cola prin intermediul unei platforme online

Compania Coca-Cola a lansat, incepand cu luna septembrie, o noua platforma de responsabilitate sociala denumita The RE Concept. Platforma este dezvoltata online pe site-ul www.thereconcept.ro si pe retelele sociale.

“Credem cu sinceritate ca nu e asa greu sa schimbi lumea. Doar ca in locul unui Sisif blestemat sa mute muntele din loc, preferam varianta eficienta in care fiecare om muta o singura pietricica, iar la final geografia e alta. Din toate micile gesturi ale oamenilor, adunate la un loc, se compun marile realizari. Din toate RE-urile celor care vor intra pe site se compune o comunitate care REciclează ambalajele, REcastiga dreptul la aer curat, REactioneaza inteligent, REformeaz sistemul si REgandeste felul in care se implica”, spun reprezentantii Coca-Cola.

Initiativa companiei isi propune sa arate ca un gest simplu, multiplicat de milioane de oameni, poate schimba in bine lumea, cea reala si cea virtuala.

Pentru mai multe informatii, click aici

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...

CSR ONG

In cadrul caravanei „Scrisori pentru Mos Craciun”, derulata in fiecare an de Fundatia Vodafone Romania, 1.000 de copii aflati in centre sociale si de...