Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Auchan lanseaza Zero Risipa, un proiect menit sa combata risipa alimentara

Auchan - Zero RisipaAuchan isi incurajeaza clientii sa contribuie activ la reducerea risipei alimentare si la protejarea mediului inconjurator prin implicarea in proiectul „Zero Risipa”.

Acesta permite o mai buna valorificare a alimentelor cu un ciclu de viata redus, oferind totodata clientilor avantajul unor preturi mai mici, la numeroase produse proaspete si de larg consum. 

Astfel, prin integrarea unei solutii IT inteligente, se permite identificarea automata a alimentelor care se apropie de termenul limita de valabilitate si care sunt in perfecta stare de consum conform legislatiei, precum si etichetarea acestora cu noul pret redus.

2020 Auchan - Corina Dospinoiu„Combaterea risipei alimentare reprezinta o directie si o misiune de importanta strategica pentru grupul Auchan Retail, inclusiv pe plan local. Prin Zero Risipa, ne propunem sa sensibilizam consumatorii legat de magnitudinea impactului risipei alimentare asupra mediului inconjurator, dar si asupra economiei si a costurilor de pe intreg lantul de distributie: de la producator, pana la clientul final. De asemenea, ne dorim sa crestem nivelul de constientizare cu privire la un consum responsabil, cu scopul de a preveni si de a combate risipa alimentara. Implementarea acestei practici unitare la nivelul retelei noastre, ne ofera tuturor oportunitatea de a ne implica activ in acest demers – atat noi, in calitate de retailer, cat si consumatorii, in mod direct, prin alegerea unor produse care se apropie de termenul limita de consum”, a declarat Corina Dospinoiu, responsabil CSR Auchan Romania.

Produsele din cadrul acestui proiect vor fi special semnalizate prin etichete galbene si expuse in zone dedicate din magazine, oferind clientilor  posibilitatea de a le repera cu usurinta si de a achizitiona la preturi reduse.

In prezent, proiectul se deruleaza in toate hipermarketurile din Bucuresti si urmeaza a fi replicat, in urmatoarele saptamani, la nivelul tuturor celor 33 de hipermarketuri Auchan din Romania.

Implementarea acestui proiect vine ca o solutie la impactul imens pe care risipa alimentara il are asupra mediului inconjurator. Potrivit studiilor Organizatiei pentru Alimentatie si Agricultura a Natiunilor Unite, anual, la nivel global, 1,3 miliarde de tone de mancare sunt aruncate, in timp ce in Romania o treime din alimente ajunge la gunoi.

Produsele incluse in acest demers sunt cele ambalate si fac parte din categoriile Branzeturi, Mezeluri, Lactate, Congelate, Sarate, Dulciuri, Alimentatie Speciala si Animalier, urmand ca proiectul sa fie extins si spre alte segmente de alimente.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR CAFE

Cum cel mai bine se invata din exemple concrete, apreciem ca este important sa comunicam si sa impartasim ceea ce facem, proiectele noastre, modul...

Featured

Kaufland România a selectat cele 14 organizații neguvernamentale care vor primi finanțare în valoare totală de peste 2.245.500 lei, in cadrul celui de-al doilea...

Featured

PENNY a inaugurat, alături de Habitat for Humanity, Centrul Comunitar din Buftea, un spațiu ce va funcționa ca un after-school și va deservi două...

Featured

Sistemul Coca-Cola in Romania (Coca-Cola HBC Romania si Coca-Cola Romania)  a lansat  Meniul Faptelor Bune, cu scopul de a ajuta cat mai multe persoane...