Avon Cosmetics a premiat la CSR4WOMEN campaniile sociale pentru femei

https://www.facebook.com/MihneaRattePhotographyIn cadrul celei de-a doua editii a evenimentului CSR4WOMEN, organizata de AVON Cosmetics, au fost premiate persoanele publice care se implica in cauze sociale si care contribuie decisiv la succesul unor astfel de actiuni. Anul acesta, premiile de excelenta au fost acordate Andreei Raducan (pentru educarea unei noi generatii de sportive), Paulei Herlo (pentru jurnalism social si implicare in domeniul sanatatii) si lui Vlad Petreanu (pentru jurnalism social si cel mai bun blog de opinie).
In cadrul conferintei au fost acordate Bursele Superscrieri, https://www.facebook.com/MihneaRattePhotographyproiecte jurnalistice pe tema violentei domestice, sprijinite de Avon. Cele trei proiecte sustinute de Avon sunt Ordinul de protectie. Instrumentul victimei sau al agresorului?, proiect propus de Lina Vdovii si George Popescu. Echipa formata din Elena Stancu & Cosmin Bumbut, de la Esquire Romania, vor realiza ancheta Fara antecedente penale.
Al treilea proiect sustinut este cel al jurnalistilor Ana Maria Ciobanu , Oana Sandu si Solène Cesbron pentru proiectul Harta violentei domestice.

In cadrul evenimentului, in prezenta  Andreei Marin (ambasadoarea campaniilor sociale Avon_CSR4Woman_2014Avon Romania)) a fost lansata oficial si platforma www.doneazacuavon.ro, prima platforma Avon de crowdfunding din lume.

“Pentru utilizarea platformei, doritorii trebuie sa urmeze trei pasi, respectiv: intra pe platforma, inscriu un proiect sau aleg un caz/proiect pe care vor sa il sustina;  achizitioneaza un produs social direct de la un reprezentant Avon sau prin comanda online si ulterior inscriu codul de donatie de pe ambalajul acestuia in pagina proiectului inscris sau ales”, a declarat Raluca Kisescu, Senior Manager Commercial Marketing Avon Romania & Republica Moldova.

Evenimentul CSR4WOMEN a reunit specialisti din departamentele de CSR ale unor companii implicate in astfel de proiecte. Ahttps://www.facebook.com/MihneaRattePhotographycestia au prezentat programe de protectie si ajutorare dedicate victimelor violentei domestice si de consiliere pentru pacientii oncologici (BGS, ING Asigurari de Viata, BCR, Unicredit Tiriac Bank).

Tot in cadrul CSR4WOMEN 2014 a fost lansat si Programul de Finantare, prin care Avon sprijina initiativele organizatiilor neguvernamentale si ale institutiilor publice si private din domeniul sanatatii si serviciilor sociale. Organizat sub forma unui concurs de proiecte, programul are ca scop depistarea precoce, interventia si recuperarea in cazul cancerului la san, precum si spriijinul adresat victimelor violentei domestice.

Runda de finantare proiecte pentru sanatatea sanilor are o valoare totala de 50.000 de dolari, suma cu care vor fi sustinute doua proiecte, unul in valoare de 15.000 USD si celalalt in valoare de 35.000 dolari. Acelasi sprijin este oferit si proiectelor pentru victimele violentei domestice. Formularele de aplicatie, impreuna cu anexele obligatorii, se depun pe platforma www.avon.grantwizard.ro pana pe data de 15 august.

De peste 12 ani, Avon Cosmetics Romania prin Campania pentru Sanatatea Sanilor si Campania Respectului lupta impotriva cancerului la san si a violentei domestice prin finantarea programelor destinate informarii si educarii femeilor din Romania si achizitionarea de echipamente medicale pentru a asigura ingrijire de calitate pentru pacientii diagnosticati cu cancer la san. In tot acest timp, compania a donat 2,7 milioane de dolari, iar 8 centre oncologice au fost dotate cu echipament medical de ultima generatie.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.