AVON deruleaza o campanie de sharing impotriva violentei domestice

Avon Romania si Starcom Media Vest desfasoara in luna octombrie prima campanie de sharing impotriva violentei domestice. Mesajul campaniei SHARE IT TO STOP IT este transmis prin vocea a 5 vedete masculine, respectiv Cornel Ilie, Razvan Fodor, Leonard Doroftei, Catalin Stefanescu si Andi Vasluianu, si a ambasadoarei campaniei, Andreea Marin. SHARE IT TO STOP IT face parte din Campania Respectului initiata de AVON in 2008, a doua initiativa sociala Avon Romania, alaturi de Campania pentru Sanatatea Sanilor. Prin intermediul acestei campanii Avon si-a propus sa fie alaturi de femeile din Romania, victime ale violentei domestice, atat prin campania de lupta impotriva violentei domestice, cat si prin sustinerea centrelor de consiliere si adapost dedicate acestora.

“Abuzul exista in tacere. Spunand povestea unei femei abuzate ajuti alte femei. Cand pastrezi tacerea despre violenta domestica, abuzul poate continua la nesfarsit. SHARE IT TO STOP IT aduce violenta in lumina reflectoarelor pentru a o opri, pentru a le oferi femeilor speranta si exemple de curaj”, a declarat Raluca Kisescu, Director de Marketing Avon Romania si Moldova.

In cadrul campaniei a fost realizat si primul videoclip „fara sfarsit” pentru piesa “Pierderea lor”, semnata de trupa VUNK, piesa ce vorbeste despre respectul si aprecierea de sine.

Pentru mai multe informatii despre campanie click AICI

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.