Avon Romania ofera burse de 3000 de euro pentru realizarea a trei proiecte jurnalistice

Avon _ Bursele Suprascrieri2_2014Avon Romania si Fundatia Friends For Friends au lansat Bursele Superscrieri/Avon, un program a carui menire este sa sprijine financiar si profesional autorii romani de creative non-fiction care pot sa gandeasca, sa documenteze si sa finalizeze proiecte jurnalistice complexe, de profunzime, pe tema violentei domestice din Romania. In cadrul programului vor fi acordate trei burse in valoare de 1.000 euro fiecare si se desfasoara sub umbrela Premiilor Superscrieri. Poate castiga o bursa Superscrieri/Avon orice autor din Romania – indiferent ca este profesionist sau amator, jurnalist sau blogger, se exprima prin cuvant sau prin imagine, publica pe platforme traditionale ori exclusiv in mediul digital.

Raluca Kisescu_Senior Manager Commercial Marketing AVON Romania & Moldova“Suntem bucurosi sa fim printre primele companii multinationale din Romania care sustin Jurnalismul Responsabil. Anul acesta am ales sa finantam documentare si proiecte fotografice, care speram noi, vor crea noi modele sociale si noi instrumente de informare si educare a publicului feminin si nu numai”, a declarat Raluca Kisescu, director de marketing Avon Romania si membra a juriului.

Din juriul care va selecta bursierii fac parte: Dan Duca, Liviu Iolu, Mihnea Maruta, Paul Radu, Raluca Kisescu, Simona Tache,Vlad Mixich si Vlad Petreanu. Intreg programul se va desfasura sub indrumarea Monei Dirtu, care va sustine si partea de mentorat dedicata bursierilor in perioada realizarii materialelor.

Termenul limita de trimitere a formularului de aplicatie, disponibil pe www.ffff.ro/burselesuperscrieri, este 9 mai 2014.

Lansate in 2011, Premiile Superscrieri reprezinta o competitie care promoveaza jurnalismul narativ si scriitura creativa despre oameni, evenimente si momente reale. Cu un istoric la primele 3 editii de 462 de participanti cu 721 de lucrari inscrise, cu peste 30 de castigatori si premii in valoare totala de aproape 10.000 de euro, competitia isi propune sa incurajeze in Romania acele povesti puternice si texte de calitate care informeaza corect, emotioneaza, modifica perceptii si atitudini.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.