AVON vinde bijuterii pentru a cumpara paturi pentru femeile batute

Cu ocazia Zilei Internationale a Luptei Impotriva Violentei Domestice, AVON a lansat programul „1000 de paturi”. Derulat sub umbrela „Campania Respectului”, proiectul vine in sprijinul femeilor victime ale violentei domestice. Astfel, AVON isi propune sa stranga fondurile necesare pentru suplimentarea paturilor existente in centrele maternale din Romania. In prezent, in tara noastra exista aproximativ 53 de adaposturi pentru victimele violentei domestice, iar locurile disponibile nu sunt suficiente pentru a oferiprotectie si sprijin tuturor femeilor care se confrunta cu aceasta problema. Pentru a atinge acest scop a fost creata colectia de bijuterii cu simbolul infinitului, compusa din Bratara Curajului, Inelul, Bratara si Colierul Respectului, toti banii obtinuti din vanzarea produselor urmand sa fie folositi exclusiv pentru acest proiect.

“Din 2008 vorbim femeilor despre respect si libertate. Campania Respectului pentru femei  si-a propus sa sprijine femeile abuzate si familiile acestora si sa rupa lanțul violenței domestice. Credem ca cea mai mare problema cu care ne luptam in prezent este faptul ca violenta este considerata un lucru normal in Romania. Prin cresterea numarului de paturi din adaposturile dedicate victimelor violentei domestice putem ajuta aceste femei sa inceapa o viata noua, departe de batai si suferinta“, a declarat Raluca Kisescu, Director de Marketing AVON Romania si Moldova.

Programul „1000 de paturi” a fost lansat in aceste zile, la Sibiu, unde au avut loc doua evenimente de amploare: conferinta “Violenta domestica – informare si preventie” si evenimentul stradal “Seara de veghe a martorelor tacute”. In cadrul acestor evenimente, Andreea Marin Banica, ambasadoarea AVON Campania Respectului, a invitat publicul larg sa ajute la ruperea lanturilor violentei domestice si sa elibereze victimele din prizonieratul in care se afla.

„M-am hotarat sa ma alatur campaniei «1.000 de paturi», pentru ca inteleg si sustin din toata inima cauza pentru care AVON lupta. Violenta domestica este inca un subiect tabu in Romania si femeile se tem sa vorbeasca despre cosmarul pe care il traiesc in propriul camin. Este momentul sa rupem tacerea si sa le eliberam din lanturile violentei. Poate ca 1.000 de paturi in plus nu reprezinta foarte mult, dar acesta este un pas important, pe care il putem face numai cu ajutorul vostru”, a marturisit Andreea Marin Banica, ambasadoarea AVON Campania Respectului.

Profitand de contextul evenimentelor din Sibiu, AVON a donat 5000 USD  asociatiei A.L.E.G Sibiu, pentru sprijinirea „Centrului de Suport si Advocacy pentru siguranta victimelor violentei familiale”. Acest proiect si-a propus sa contribuie la influentarea politicilor publice la nivel local si national, in domeniul prevenirii si combaterii violentei familiale. In plus, prin intermediul acestui program se urmareste integrarea managementului riscului ca abordare noua in procedurile de lucru si in cadrul serviciilor de la nivel local, pentru asigurarea protectiei victimelor violentei in familie.

Campania Respectului pentru femei, sustinuta de AVON impotriva violentei domestice, a fost initiata in 2008 si are ca scop prevenirea violentei prin educarea publicului larg si prin dezvoltarea proiectelor sociale care combat acest fenomen. Prin campaniile de educare si prin intermediul fondurilor stranse de AVON prin vanzarea produselor cu simbolul infinitului, femeile din Romania, victime actuale sau potentiale ale violentei domestice, au o sansa reala sa isi schimbe viata in bine.

Articole similare...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.