CSRmedia
CSRmedia
CSRmedia - publicatie premiata de Familia Regala a Romaniei

Banca Italo Romena sustine campania „Pentru tara ta si romanii tai”

Banca Italo Romena sustine campania „Pentru tara ta si romanii tai”, care isi propune sa mobilizeze cat mai multe persoane sa directioneze 2% din impozitul anual pe venit catre Fundatia Leonardo Murialdo.  Organizatia are misiunea de a oferi sprijin, educatie si formare copiilor si tinerilor nevoiasi, expusi riscurilor sociale si marginalizarii, prin intermediul cursurilor de formare. Astfel, toti cei interesati pot gasi formularele destinate redirectionarii a 2% din impozitul anual pe venit in cele 22 de agentii ale Bancii Italo Romena din cele mai importante orase ale tarii. Direcţionarea a 2% din impozitul anual pe venit nu implica niciun cost din partea donatorului.

„Banca Italo Romena se implica in mod constant in actiuni de sustinere a persoanelor defavorizate. Activitatea desfasurata de catre Fundatia Leonardo Murialdo merita intreaga noastra atentie, motiv pentru care am ales sa sustinem campania acesteia de strangere de fonduri. Avem convingerea ca misiunea Fundatiei, aceea de a investi in viitor prin ajutorarea si educarea copiilor si tinerilor cu posibilitati financiare reduse, este importanta pentru dezvoltarea viitoare”, a declarat Letitia Popa, sef Serviciu Marketing in cadrul Bancii Italo Romena.

Banca Italo Romena a fost infiintata in anul 1980 si reprezinta un prim exemplu de joint-venture intre Italia si Romania in sectorul bancar. Din anul 2000, face parte din Grupul Veneto Banca, care se afla printre primele 12 institutii financiar-bancare din Italia.

Adaugă un comentariu

* Prin utilizarea acestui formular sunteți de acord cu stocarea și tratarea datelor dumneavoastră de către acest site web.