Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Bancpost sustine proiectul social „Made in Rural”, dezvoltat de World Vision Romania

Bancpost Made in RuralBancpost sustine financiar proiectul „Made in Rural” derulat in aceasta perioada de organizatia World Vision Romania. Programul este axat pe dezvoltarea economica din zonele rurale si stimularea antreprenoriatului la sate. Beneficiarii programului sunt locuitori din 11 judete, respectiv Alba, Bistrita-Nasaud, Brasov, Constanta, Cluj, Dolj, Ialomita, Iasi, Ilfov, Vaslui si Valcea. „Made in Rural” faciliteaza accesul comunitatilor locale la sesiuni de consiliere si mediere profesionala in vederea gasirii unui loc de munca si stimuleaza spiritul antreprenorial prin valorificarea talentelor in mestesuguri traditionale. De asemenea, participantii la aceste cursuri sunt ajutati sa redacteze planuri de afaceri ce intra ulterior in competitie pentru finantarea celor mai bune idei de afaceri.

Aura Toma, Director Marketing si Comunicare BancpostAngajamentul Bancpost este de a sprijini in mod activ economia si valorile autentice romanesti, atat prin solutiile de finantare pe care le oferim clientilor nostri, cat si prin asumarea rolului social pe care consideram ca il avem. Mesterii populari sunt o resursa foarte valoroasa a Romaniei cu potential extraordinar de succes pentru detinatorii acestor talente si ne bucuram ca prin intermediul World Vision Romania putem contribui la sustinerea lor si la dezvoltarea comunitatilor locale”, a declarat Aura Toma, Director Marketing si Comunicare Bancpost.

Prin derularea „Made in Rural”, World Vision si-a propus infiintarea a 17 ateliere mestesugaresti, in noua judete din tara, in parteneriat cu autoritatile locale. Centrele de creatie vor fi renovate si dotate cu echipamente si materie prima din fondurile programului, iar obiectele lucrate vor fi promovate pe platforma www.targuldelasat.ro, creata de World Vision Romania in urma cu trei ani, in beneficiul mesterilor populari din intreaga tara.

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

Featured

Kaufland România a selectat cele 14 organizații neguvernamentale care vor primi finanțare în valoare totală de peste 2.245.500 lei, in cadrul celui de-al doilea...

Featured

Sistemul Coca-Cola in Romania (Coca-Cola HBC Romania si Coca-Cola Romania)  a lansat  Meniul Faptelor Bune, cu scopul de a ajuta cat mai multe persoane...

CSR CAFE

Cum cel mai bine se invata din exemple concrete, apreciem ca este important sa comunicam si sa impartasim ceea ce facem, proiectele noastre, modul...

Featured

PENNY a inaugurat, alături de Habitat for Humanity, Centrul Comunitar din Buftea, un spațiu ce va funcționa ca un after-school și va deservi două...