Connect with us

Hi, what are you looking for?

Featured

Băneasa Shopping City: „Școala fără pauză” a ajuns la peste 4000 de copii

Centrul de donatii - Scoala fara Pauza -Băneasa Shopping City, prin campania „Școala fără pauză”, a reușit să susțină peste 4000 de copii cu vârste cuprinse între 5 și 18 ani din peste 50 comunități din județele Teleorman, Giurgiu, Prahova, Ialomița și Suceava să rămână conectați cu școala.

Pentru a lupta împotriva abandonului școlar, la centrul de donații „Școala fără pauză”, amplasat în parcarea exterioară Băneasa Shopping City, s-au colectat în total peste 20.000 kg de donații de la peste 2.500 de donatori dintre care peste 15.000kg de articole de îmbrăcăminte și încălțăminte, peste 4.000kg de rechizite și peste 1.000 de echipamente electronice.

De asemenea, din dorința de a sprijini cât mai mulți copii din mediile defavorizate, în perioada 6-13 decembrie, Băneasa Shopping City Scoala fara pauza 2împreună cu Banca de Bine și Digi FM  au plecat în „Turul Târgurilor de Crăciun” în Craiova, Sibiu, Cluj, Sfântul Gheorghe, Iași și București. La finalul proiectului, Digi FM și Banca de Bine au colectat peste 20 de metri cubi de donații primite de la ascultători, care au ajuns deja la peste 400 de copii.

Mai mult decât atât, pe parcursul campaniei, în lunile septembrie și decembrie, Băneasa Shopping City a donat rechizite și îmbrăcăminte pentru fiecare bon de cumpărături pe care clienții l-au încărcat pe websiteul www.baneasa.ro, indiferent de valoarea acestuia. La finalul celor două acțiuni, centrul comercial a sprijinit suplimentar peste 500 de copii proveniti din familii vulnerabile.

 „Prin campania „Școala fără pauză” ne-am propus să acționăm imediat, pentru ca acești copii să rămână elevi și să nu ia o pauză definitivă de la școală. Pentru mulți dintre ei, proveniți din familii fără resurse materiale, lipsa accesului la educație reprezintă o problemă bine-cunoscută. Mai ales în mediul rural, riscul de abandon școlar este unul crescut. Astăzi, la final de campanie, le mulțumim clienților si partenerilor noștri că s-au alăturat demersului nostru. Cu ajutorul lor am reușit să dăruim bucurie copiilor din familiile vulnerabile din peste 50 de comunități din țară. Bucuria celor mici și a părinților acestora ne încarcă de fiecare dată cu energia și dorința de a continua proiectul pentru ca ei să-și poată continua studiile și a construi astfel un viitor mai bun.”, spune Răzvan Marcu, CCO Băneasa Shopping City.

 

Educația este unul dintre cei mai importanți factori în dezvoltarea societății pentru că accesul la cunoaștere formează gândirea noilor generații, influențează calitatea vieții și nivelul de trai, însă realitatea arată că mulți dintre copiii care ar trebui să urmeze școala nu beneficiază de acest drept. Acest lucru se datorează faptului că, pentru familiile cu o situație socio-economică precară, lipsurile materiale reprezintă un impediment major, preocuparea principală fiind în primul rând asigurarea nevoilor de bază. În aceste condiții și mai ales în mediul rural, mulți copii trăiesc cu nesiguranța că într-o zi nu vor mai fi elevi, că vor fi nevoiți să renunțe la școală pentru că nu au condițiile necesare, deși își doresc să învețe.

Campania „Școala fără pauză” este unul dintre proiectele de responsabilitate socială prin care Băneasa Shopping City duce mai departe promisiunea de a-și aduce contribuția la construirea unui viitor sustenabil din cel mai important punct de vedere, cel al educației, pentru că o societate a viitorului este o societate educată.


 

Click to comment

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

Poate te interesează și următoarele articole

CSR ONG

Fundatia Orange a desemnat castigatorii editiei 2020 a concursului „Lumea prin Culoare si Sunet”, cel mai mare fond de finantare dedicat persoanelor cu deficiente...

STIRI BUNE

E.ON Energie Romania a lansat factura electronica, serviciu online pentru care pot opta, incepand din aceasta luna, toti clientii companiei, consumatori de gaze naturale...

Featured

Mai mult ca niciodata, in ultima perioada companiile s-au mobilizat si au inceput sa vina in sprijinul comunitatilor cu sume mari de bani sau...

Featured

Kaufland România devine primul lanț de hipermarketuri care își certifică magazinele și depozitele pentru toate măsurile de prevenire a răspândirii Covid-19 Intreaga rețea de...

Featured

Peste 100.000 de turisti au vizitat Zona Cascadei Bigar la un an de la amenajarea eco-turistica a zonei, dublu fata de perioada 2016-2017, cand...

CSR ONG

In cadrul caravanei „Scrisori pentru Mos Craciun”, derulata in fiecare an de Fundatia Vodafone Romania, 1.000 de copii aflati in centre sociale si de...